واکنش رسانه‌ها به اقدام تروریست آدمخوار در سوریه

واکنش رسانه‌ها به اقدام تروریست آدمخوار در سوریه
چهارشنبه 25 ارديبهشت 1392 - 09:50

انتشار صحنه‌هایی از جنایت یکی از فرماندهان گروه‌های تروریستی در سوریه که قلب یک سرباز سوری را از سینه خارج می کند و به دندان می کشد، با واکنش‌ متفاوت رسانه ها در جهان روبرو شده است.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، رسانه های غربی در واکنش صحنه های بسیار دلخراش این فیلم اعلام کرده اند که غرب تحت عنوان حمایت از دموکراسی در حال پشتیبانی از افرادی وحشی و خونریز است.
راديو " اوستن " نروژ در واکنش به این فیلم اعلام کرد: "دردناک است که ما در غرب متوجه شدیم که از وحشی هایی حمایت می کنیم که برقراری دموکراسی در سوریه را بهانه کرده اند و مساله دردناک تر این است که این صحنه های وحشیانه ، به نام " اسلام " صورت می گیرد، این خیانتی بزرگ به آن چیزی است که بشریت از اسلام و عظمت رسالت شریف حضرت محمد (ص) می شناسد.
راديو " اوستن " گزارش داد، آن ها مدعی دموکراسی و صلح در خاورمیانه هستند و خود را نماینده واقعی غرب برای انتقال دموکراسی به سوریه معرفی می کنند؛ این اقدام از سوی یکی از سرکردگان " ارتش آزاد " انجام شده و هیچ تصمیمی مبنی بر مواخذه یا محاکمه وی اتخاذ نشده است.
سایت شبکه  CNN  آمریکا هم اعلام کرد که با " طارق السيد " یکی ازنزدیکان تروریستی که این اقدام وحشیانه را انجام داده ، ارتباط برقرار کرده و وی تاکید کرده است که چنین اتفاقی روی داده و وی شخص قاتل را می شناسد.
طارق السيد که سخنگوی منطقه "بابا عمرو" در حومه حمص است، گفته که وی دوست فردی است که این اقدام را انجام داده است.
وی در توضیح این اقدام گفت که این حادثه ، بیش از دو هفته قبل در جریان درگیری های غرب حمص روی داد.
روزنامه "داگبلادت" نروژ هم نوشت این فیلم نشان دهنده اوج وحشیگری گروه های مسلح در سوریه است که رسانه های غربی از آن بی اطلاع بودند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها