تحلیلگر لبنانی: صهیونیستها از مخالفان سوریه حمایت می کنند

تحلیلگر لبنانی: صهیونیستها از مخالفان سوریه حمایت می کنند
چهارشنبه 1 خرداد 1392 - 14:20

بيروت (العالم)- نويسنده و تحليلگر سياسي لبناني با اشاره به حمایت رژیم صهیونیستی از مخالفان مسلح در سوریه، اقدام ارتش سوریه در هدف قرار دادن خودروي نظامي رژیم صهيونيستي در منطقه جولان را حق این کشور برای دفاع از خاك و سرزمین خویش در برابر متجاوزان دانست.

"ابراهيم عوض" چهارشنبه در گفت وگو با شبكه خبري العالم اظهار داشت: واكنش ديروز (سه شنبه) ارتش سوريه در هدف قرار دادن يكي از خودروهاي نظامي رژيم صهيونيستي پس از تجاوز به خاك سوريه در منطقه جولان، حق قانوني سوريه است.

ابراهیم عوض درباره احتمال حمله رژيم صهيونيستي به سوريه گفت: هيچ بعيد نيست فرماندهان نظامي يا غير نظامي صهیونیست با توجه به مشغول بودن سوریه به اوضاع داخلی، به سوريه و یا لبنان حمله كنند اما برخي از صهیونیست ها نيز معتقدند که بايد از گذشته به ويژه جنگ 2006 و شكست از گروههاي مقاومت درس عبرت بگیرند، از اين رو رژيم صهيونيستي هم اكنون درباره حمله به سوريه و لبنان ترديد دارد.

این نويسنده و تحليلگر سياسي لبناني خاطرنشان کرد: بحران آفريني در سوريه بيش از همه منافع رژيم صهيونيستي را تامين مي كند و به سود آن است.

ابراهیم عوض اظهار داشت: رژيم صهيونيستي درصدد تشديد بحران سوريه است بنابراين ورود عاملان رژيم صهيونيستي در جنگ شهر القصير واقع در استان حمص، براي حمايت از گروه هاي مسلح در برابر ارتش سوريه كاملا آشكار است.
نيروهاي ارتش سوريه در ادامه عمليات پاكسازي "القصير" روز دوشنبه (30 ارديبهشت ماه) يك خودروي نظامي صهيونيستي را كشف كردند كه درون اين خودرو مقاديري تجهيزات نظامي و ارتباطي قرار داشت كه عناصر مسلح و تروريستها از اين تجهيزات براي استراق سمع و ارسال پارازيت استفاده مي كردند.

tt-21-91:11 

پربیننده ترین خبرها