تحلیلگر سوری:

عملیات القصیر صهیونیستها را سردرگم کرد

عملیات القصیر صهیونیستها را سردرگم کرد
چهارشنبه 1 خرداد 1392 - 14:49

دمشق (العالم) ـ تحليلگر راهبردي سوريه گفت: شهر القصير تا پیش از این خطرناكترين منطقه در سوريه بود و پاکسازی آن رژيم صهيونيستي را سردرگم كرده است.

"سليم حربا" چهارشنبه در گفت وگو با شبكه خبري العالم تأکید کرد: اقدام دیروز نیروهای ارتش سوریه در هدف قرار دادن خودروی نظامی متجاوز رژیم صهیونیستی در جولان، ارتباط تنگاتنگي با پيروزي ارتش سوريه در شهر مهم و راهبردی القصير و در هم كوبيدن نيروهاي القاعده درعمق آن دارد.
وي تصريح كرد: گروه هاي مسلح و تروريستی با مليتهاي مختلف در شهر القصير با رژيم صهيونيستي ارتباط دارند.
حربا خاطرنشان کرد: رژيم صهيونيستي در پی ناکامی های اخیر عناصر مسلح در سوریه قصد داشت در جولان توان و هوشیاری ارتش سوریه را محک بزند، ولی نیروهای ارتش سوريه پاسخ مناسبي به آنها دادند.

این تحليلگر راهبردي سوري اظهار داشت: هدف قراردادن خودروي رژيم صهيونيستي درمرزهاي جولان ارتباط تنگاتنگي با دستاوردهاي ارتش سوريه در شهر القصير دارد.

سليم حربا تأکید کرد: بحران آفريني در سوريه از ابتدا طرحي نظامي بود وهيچگاه از راهكارهاي سياسي سخني به ميان نيامد؛ و تجاوزكاران و گروه هاي تروريستي به دليل ناتواني در برابر ارتش سوريه به اقدامات تروريستي روي آوردند و شهر القصير را جايگزين شهر آزاد شده "بابا امر" كردند.

حربا تأکید کرد: عمليات ارتش سوريه در شهر القصير به كشته شدن برخي از نيروهاي صهیونیست و ناكام ماندن طرح هاي تروريستي منجر شد.
وي اظهار داشت: پایان یافتن عملیات القصير می تواند عاملی براي تسريع برگزاري كنفرانس ژنو باشد.
Fz-21-22:39

پربیننده ترین خبرها