عضو ارشد ساف:

اوضاع سوريه، آمريكا و اسراييل را به احتياط واداشت

اوضاع سوريه، آمريكا و اسراييل را به احتياط واداشت
شنبه 4 خرداد 1392 - 17:37

رام الله، (العالم)- عضو شوراي مركزي سازمان آزاديبخش فلسطين (ساف) با اشاره به سفر اخير وزير امور خارجه آمريكا به سرزمين هاي اشغالي گفت: اوضاع سوريه، اسرائيلي ها را وادار به احتياط بيشتر كرده و آمريكايي ها را نيز به حالت ناتواني در پيشبرد امور کشانده است.

"نبيل عمرو" روز شنبه در گفت وگو با شبكه خبري العالم، افزود: به همين علت جان كري وزير امور خارجه آمريكا همچنان در حال آمد و شد به منطقه خواهد بود تا پيشنهادهای خود را ارائه و پاسخ ها را دريافت كند، اما واقعيت اين است كه  كري در اين سفرها، حامل پیام یا طرح جديد و حائز اهميتي نخواهد بود.

 

عمرو كه در جنبش فتح نيز عضويت دارد، خاطرنشان كرد: وزير امور خارجه آمريكا در سفر دوره اي اخير خود به منطقه، مسئله جديد و حائز اهميتي قابل توجهی ارائه نکرد.

 

وي اظهار داشت: جان كري به دستور بارك اوباما رييس جمهوري آمریكا براي گشودن پرونده فلسطين-رژيم صهيونيستي تلاش مي كند و اينك در حال فراهم كردن زمينه و افقي جديد در روند سياسي بين فلسطين و اسرائيل است.

 

عضو شوراي مركزي سازمان آزاديبخش فلسطين تصريح كرد: وزير امور خارجه آمريكا براي پيشبرد روند سياسي بين فلسطين و اسرائيل و ازسرگيري مذاكرات، بايد ديدگاه فلسطيني ها را مد نظر قرار دهد و از تلاش براي از سرگيري مذاكرات در کنار حفظ شهرك هاي صهيونيستي بپرهيزد.
Ma.19:06.24

 

پربیننده ترین خبرها