سخنگوی جنبش حماس:

محمود عباس به اسرای فلسطینی خنجر زد

محمود عباس به اسرای فلسطینی خنجر زد
دوشنبه 6 خرداد 1392 - 13:02

العالم - جنبش حماس تأکید کرد رئیس تشکیلات خودگردان با آزاد کردن 96 نظامی رژیم صهیونیستی به اسرای فلسطینی در زندان های این رژیم خنجر زد.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "سامي ابوزهري" سخنگوی حماس اظهارات رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در مخالفت با گروگان گرفتن نظامیان صهیونیست برای تبادل با اسرای فلسطینی را نظر شخصی وی دانست وگفت: مردم فلسطین درباره لزوم آزادسازي اسرا از زندانهاي اسرائيل اتفاق نظر دارند.

محمود عباس يكشنبه گذشته در حاشيه مجمع جهانی اقتصاد گفته است: ربودن سربازان در فرهنگ ما نيست و نمي توانيم دست به چنين اقدامي بزنيم.
محمود عباس خاطرنشان کرد: يك بار 96 سرباز اسرائیلی كه راه خود را گم كرده بودند که در عرض 10 دقيقه با عزت و احترام آنان را به همسايگان اسرائيلي خود تحويل دادم.

ابوزهري به اسارت گرفتن سربازان رژیم صهیونیستی را سیاست همه گروه های مقاومت فلسطینی دانست و گفت: اعتراف عباس به تحويل دادن 96 سرباز صهیونیست به منزله خنجر زدن به اسراي فلسطيني است؛ اسرا در زندانهاي اسرائيل مورد توهين و شكنجه قرار مي گيرند، درحالي كه سربازان اسرائيلي در چارچوب توافقنامه امنيتي اسرائیل با تشکیلات خودگردان در كرانه باختري تحت حمايت قرار دارند.

سخنگوي حماس گفت: با 96 سربازي كه عباس آنها را به اسرائيلي ها بازگرداند، مي توانستيم تمام اسراي فلسطيني را از زندان صهيونيست ها آزاد كنيم.

پربیننده ترین خبرها