نظامیان انگلیسی با لباس شخصی تردد می کنند

نظامیان انگلیسی با لباس شخصی تردد می کنند
چهارشنبه 8 خرداد 1392 - 20:11

درپی کشته شدن یک نظامی در لندن در هفته گذشته، نظامیان و دانشجویان دانشکده های نیروی دریائی و نیروی زمینی انگلیس از پوشیدن یونیفورم در خیابان ها منع شدند .

: به دانشجویان دانشکده های نظامی دستور داده شده که هنگام رفتن به دانشکده یونیفورم خود را عوض کنند یا آن را بپوشانند که افسران سابق نیروهای مسلح انگلیس چنین دستوری را تأسف بار می دانند.

 

روزنامه انگلیسی دیلی میل با ذکر این خبر نوشت: فرماندهان ارتش انگلیس درپی کشته شدن یک نظامی به نام " لی ریگبی " به دست 2 مرد نزدیک پادگانش در منطقه وولویچ در جنوب لندن، چنین دستوری را صادر کردند تا مانع تکرار چنین اتفاقاتی بشوند.


این روزنامه افزود: وزارت دفاع انگلیس همچنین به فرماندهان ابلاغ کرده که از دانشجویان دانشکده های نظامی بخواهند کمتر در انظار عمومی ظاهر شوند و در اماکن عمومی یونیفورم خود را به گونه ای پنهان کنند و این دستورات را خصوصا هنگام عزیمت انفرادی به پادگان ها رعایت کنند.


این روزنامه انگلیسی نوشت: به دانشجویان دانشکده های نظامی شهرهای بلکبرن، اکرینگتون، برنلی، برادفورد و لیدز دستور داده شده که با یونیفورم در انظار عمومی ظاهر نشوند.


دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس درپی کشته شدن لی ریگبی اعلام کرده بود که بهترین روش مبارزه با تروریسم، ادامه دادن به زندگی روزمره است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها