تهديد تروريستهاي سوري به كشاندن جنگ به لبنان

تهديد تروريستهاي سوري به كشاندن جنگ به لبنان
پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 - 10:36

العالم - يكي از گروه‌هاي مسلح تندرو وابسته به "گروه اسلامي در سوريه" تهديد كرد كه اگر نيروهاي حزب الله از شهر القصير خارج نشوند درگيري را به داخل لبنان خواهد كشاند.

به گزارش روز پنجشنبه پايگاه خبري شبكه العالم، ،عبدالجبار العكيدي، فرمانده گروه موسوم به "لشكر توحيد" و "شوراي نظامي انقلابي" در ويديوئي كه در سايت يوتيوب منتشر شد تهديد كرد در پاسخ به دخالت حزب الله در خاك سوريه، نيروهاي شوراي انقلابي نظامي در استان حلب به مراكز و مواضع حزب الله در خاك لبنان و سوريه حمله خواهند كرد.

تهديدها و ادعاهاي گروه هاي مسلح و تروريستي عليه حزب الله لبنان، همسو با حملات اخير سران برخي كشورهاي عرب حامي تروريست ها در سوريه مطرح مي شود.

ادعاي دخالت حزب الله لبنان در حالي است كه كشورهاي حامي گروه هاي مسلح و تروريست ها در سوريه، آشكارا پول و سلاح براي كشتار مردم سوريه در اختيار اين گروه ها قرار مي دهند و از كشورهاي مختلف گروه هاي مسلح را براي جنگ به سوريه گسيل كرده  و حتي به آنان آموزش نظامي مي دهند.

العکیدی در ادامه تهديد حزب الله، از دولت لبنان و مردم اين كشور خواست مانع از اقدام نيروهاي حزب الله شوند؛ در غير اين صورت جنگ را به خاك لبنان خواهد كشاند و مدعي شد كه مناطق فراتر از ضاحيه در جنوب لبنان را هدف موشك قرار خواهد داد.

وي ادعا كرد كه هزار نيرو از حلب براي جنگ به القصير آماده اند و 10 هزار نيروي اضافي نيز به كار گرفته خواهد شد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها