سرکرده تونسی تروریست های سوری به هلاکت رسید

سرکرده تونسی تروریست های سوری به هلاکت رسید
جمعه 10 خرداد 1392 - 21:10

العالم، دمشق - در آخرین تحولات میدانی در سوریه ده ها فرد مسلح از جمله یک تبعه تونسی که فرماندهی گروهی از تروریست ها را بر عهده داشت، به هلاکت رسیدند.

"ابوطالب البوحیه" خبرنگار العالم در سوریه با اشاره به ادامه عملیات ارتش در ریف دمشق، حلب، حمص و ادلب گزارش کرد: ارتش به مرحله سیطره کامل بر القصیر نزدیک شده و عملیات پاکسازی ادلب نیز از دو روز گذشته آغاز شده است.

خبرنگار العالم افزود: استان ریف دمشق به ویژه در برزه و جوبر شاهد چند ساعت درگیری و عملیات نظامی بوده است. شماری از افراد مسلح و تک تیراندازان مسلح به هلاکت رسیدند، این در حالی است که به دلیل بمبگذاری های خیابان ها به دست گروه های تروریستی ارتش دیرهنگام وارد جوبر شد.   

در برزه مراکز تجمع جبهه  تروریستی النصره نزدیک اداره پست و درمانگاه منطقه هدف قرار گرفت.عملیات نظامی در غرب و جنوب حرستا همزمان با عملیات در دوما تداوم یافته است و همه مناطق ذخیره مهمات النصره هدف قرار گرفته است.

نیروهای ارتش در جنوب و غرب حرستا که جزو غوطه شرقی محسوب می شود شمار زیادی از روستاها را پاکسازی، مراکز افراد مسلح را تخریب و تجهیزات نظامی شان را منهدم کردند.در کناکر یک کارگاه ساخت بمب دست ساز و در النبک و حوش عرب در شمال ریف دمشق نیز مراکز افراد مسلح هدف قرار گرفت. 

درگیری در القصیر و اطراف فرودگاه الضبعه ادامه دارد اما به خاطر پنهان شدن افراد مسلح سیطره بر منطقه دشوار است.   

همچنین اطلاعات رسیده به ارتش سوریه در زمینه خنثی سازی نفوذ افراد مسلح به منطقه السرحانیه نزدیک القصیر و به هلاکت رسیدن 40 فرد مسلح که قصد ورود به سوریه از لبنان را داشتند، کمک نمود.

جوره الشیاح و باب هود در حمص نیز صبح امروز شاهد درگیری بود. افراد مسلح در مناطق الشعار، مساکن هنانه، الشیخ نجار، منغ، عندان و حریتان به هلاکت رسیده و شماری از تجهیزات نظامی شان منهدم شد.  

ارتش سوریه دو روز قبل پاکسازی روستاهای المصطومه، معره المصریین و سرمین در ادلب را آغاز کرد و موفقیتهای زیادی در این منطقه به دست آورد.

یک گروه مسلح که اعضایش عمدتا غیر سوری بودند، نیز در معره النعمان هدف قرار گرفتند. 

 31-15:36
 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها