اعترافات فرمانده جبهه النصره در حومه القصیر

اعترافات فرمانده جبهه النصره در حومه القصیر
دوشنبه 13 خرداد 1392 - 11:28

درپی هلاکت ده ها تن از تروریستها در حومه القصیر، فرمانده گروه تروریستی جبهه النصره در این منطقه به شکستهای سنگین نیروهایش در این منطقه اذعان کرد.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، منابع رسانه ای به نقل از فرمانده جبهه النصره در حومه شهر مهم و راهبردی القصیر تأکید کردند: "همه محورهای حومه القصیر سقوط کرده است؛ ما این منطقه را از دو سال قبل با ایجاد خندق و کندن تونل و با انواع سلاح و مهمات و عناصر مسلح تجهیز کردیم .. بنابراین پیروزی شما (ارتش سوریه) کاملا غیر طبیعی و جنون آمیز است."
وی افزود: "من در چندین عملیات بزرگ و پیچیده نظامی در افغانستان و عراق شرکت کردم و با قذافی هم درلیبی جنگیدم ولی مانند مردانی که با عزم و اراده و بدون ترس به جنگ القصیر آمدند هیچگاه در زندگی خود ندیده بودم؛ آنان حتی در مرگ از ما برتر بودند به صورتیکه می توانم بگویم نیروهای جبهه النصره در همان ضربه های نخست از القصیر فرار کردند."
این فرمانده جبهه النصره خاطرنشان کرد: "هنگامی که نیروهای حزب الله وارد میدان نبرد شدند، کنترل امور را از دست دادیم؛ ما چیزهایی را درباره آنان شنیده بودیم ولی توجهی به این شنیده ها نمی کردیم؛ ولی این واقعیتها را به چشم خود دیدیم."
منابع خبری عصر دیروز از هلاکت ده ها تن از عناصر گروه جبهه النصره در حمله آنان به بعلبک در بقاع لبنان در درگیری با نیروهای حزب الله لبنان خبر دادند.
عناصر مسلح شبانه از چند محور به این منطقه حمله کرده و تلاش کردند خود را به شهر بعلبک برسانند و مناطق راهبردی و مرتفع این شهر را که در مجاورت سوریه قرار دارد تحت کنترل در آورند.
منابع امنیتی لبنانی تأکید کردند، شماری از عناصر مسلح هنگامی که قصد داشتند با نصب سکوی پرتاب موشک مناطق مرزی لبنانی را هدف قرار دهند، به هلاکت رسیدند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها