اسرائیل: به پاکستان سلاح نفروخته‌ایم

اسرائیل: به پاکستان سلاح نفروخته‌ایم
چهارشنبه 22 خرداد 1392 - 20:37

وزارت دفاع رژيم صهيونيستي، اخبار منتشر شده بر اساس گزارش انگليس در مورد فروش تجهيزات نظامي اسرائيلي به پاكستان را تكذيب كرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، رسانه هاي اسرائيلي بيانيه اي از سوي وزارت دفاع پخش كردند كه در آن دولت اسرائيل به طور كلي فروش تجهيزات نظامي از هر نوع را به پاكستان تكذيب كرده است.اين تكذيبيه در پي واكنش هند به اين خبر و بازخواست وي از اسرائيل منتشر شد.

وزارت دفاع اسرائيل در بيانيه خود افزوده است: "اسرائيل با هند - بزرگترين دموكراسي جهان از لحاظ جمعیت- روابط استراتژيكي دارد. اين كشور نيز مانند اسرائيل با تهديدات تروريستي روبروست و لنگرگاه مركزي روابط جهاني به شمار مي آيد از اين رو دولت اسرائيل هيچ اقدامي كه موجب تيرگي روابط ممتازش با اين كشور شود، انجام نخواهد داد."

وزارت دفاع همچنين از بخش مرکز موسوم به "تجارت، ابتکار و مهارت" دولت انگليس كه گزارش صادرات نظامي اسرائيل به پاكستان را منتشر كرده خواست در اين باره توضيح دهد.

پاكستان نيز ديروز با تكذيب خريد سلاح از اسرائيل، گزارش هاي انگليس در این باره را بي اساس دانسته بود.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص امروز (چهارشنبه) گزارش مرکز "تجارت، ابتکار و مهارت" انگلیس را منتشر کرد که در آن به خرید سلاح و تجهیزات نظامی اسرائیلی از سوی 4 کشور مصر، الجزایر، امارات عربی و باکستان اشاره شده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها