جمعیت علمای لبنان کشتار حطله را محکوم کرد

جمعیت علمای لبنان کشتار حطله را محکوم کرد
جمعه 24 خرداد 1392 - 10:43

"جمعیت علمای مسلمین" لبنان، درباره ادامه صدور فتواهای تکفیری و فتنه انگیز و پیامدهای فتنه مذهبی هشدار داد و فاجعه دردناک حطله سوریه را محکوم کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، جمعیت علمای مسلمین در لبنان با انتشار بیانیه ای، به فاجعه هایی که گروه های تکفیری در اماکن مختلف سوریه مرتکب می شوند، واکنش نشان داد و با تاکید بر این که این جنایت ها رویکردی طائفی و مذهبی یافته است، درباره پیامدهای منفی آن برای تمام امت اسلامی و شدت یافتن فتنه مذهبی در جهان اسلام هشدار داد.

به نوشته پایگاه خبری المنار، جمعیت علمای مسلمین در لبنان این گونه فتنه ها را موجب انحراف افکار عمومی از جنگ با دشمن اصلی مسلمانان یعنی رژیم صهیونیستی می شود و این در حالی است که دشمن صهیونیست تمام تلاش خود را برای تغییر نشانه های اسلامی و فلسطینی در قدس اشغالی و دیگر مناطق فلسطین اشغالی به کار بسته است.

جمعیت علمای مسلمین درباره ادامه یافتن چنین وضعی هشدار داد و اعلام کرد برخی شیپورچیان فتنه، تمام امکانات خود را برای دمیدن به فتنه مذهبی و تکفیر بخش مهمی از مسلمانان جهان به کار بسته اند. در واقع باید گفت همه خون هایی که در لیبی، تونس، مصر و سوریه بر زمین جاری شده است، حاصل این گونه فتواها بوده است و مفتیان در قبال خون این کشته ها مسئولند.

جمعیت علمای مسلمین همچنین فاجعه دردناک حطله در سوریه را محکوم کرد و از نیروهای امنیتی در سوریه خواست، از شهروندان سوری در برابر تروریست ها محافظت کند زیرا این شهروندان بی گناه در برابر تروریست ها هیچ وسیله ای برای دفاع ندارند.

26

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها