کاخ سفید: حجم کمکها به مخالفان سوریه افزایش می یابد

کاخ سفید: حجم کمکها به مخالفان سوریه افزایش می یابد
دوشنبه 27 خرداد 1392 - 11:12

کارمند ارشد کاخ سفید تأکید کرد، حجم کمکها به مخالفان مسلح در سوریه افزایش خواهد یافت.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "دنیس مکدونو" در برنامه ای تلویزیونی گفت افزایش حجم این کمکها با توجه به پیشرفتهای دولت اسد در جنگ صورت می گیرد.
وی با این حال اشاره ای به نوع کمکها و تسلیحات ارسالی برای گروه های مخالف در سوریه نکرد.
مکدونو اذعان کرد: باید کاملا هوشیار باشیم که چه چیزی به نفع ما است و چه نتیجه ای برای ما بهتر خواهد بود و چه هزینه ای را برای رسیدن به هدف پرداخت خواهیم کرد .. ما قبلا برای جنگ در این منطقه عجله کردیم و دوباره دست به چنین کاری نخواهیم زد.

درحالیکه محافل بین المللی مدارک آمریکا در خصوص استفاده نظام سوریه از سلاح شیمیایی را ضعیف و غیر قابل استناد دانسته اند؛ وی بار دیگر بر این ادعا پافشاری کرد.

کشورهای غربی با وجود مطرح کردن ادعای مبارزه با تروریسم، از آغاز بحران و جنگ در سوریه با کمک هم پیمانان منطقه ای خود به ویژه عربستان، قطر و ترکیه به صورت آشکار به حمایت از گروه های مسلح و تروریستی در سوریه پرداخته اند. با وجود افشای جنایتهای متعدد و فجیع این گروه ها ضد مردم سوریه، حامیان این گروه ها همچنان بر ضرورت ارائه کمکهای مالی، تسلیحاتی و لجستیکی به آنها تأکید دارند. اقدامی که به عقیده ناظران به هدف خدمت به منافع رژیم صهیونیستی و نابودی و تجزیه همیشگی کشور سوریه انجام می شود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها