حمایت از تندروهای یهودی برای ساخت معبد کذایی

حمایت از تندروهای یهودی برای ساخت معبد کذایی
دوشنبه 27 خرداد 1392 - 16:50

العالم - دبیر کل تجمع ملی مسیحی در سرزمین های اشغالی صهیونیست ها را به حمایت از سازمان ها و گروهک های تندرو یهودی که در تلاش برای ساخت معبد کذایی بر روی خرابه های مسجد مبارک الاقصی هستند، متهم کرد.

"دیمتری دلیانی " که عضو شورای انقلابی جنبش فتح نیز هست، امروز (دوشنبه) در کنفرانس خبری از افزایش شمار سازمان های یهودی حامی ایده تخریب مسجد الاقصی و ساخت معبد کذایی بر روی خرابه های آن خبر داد.

دلیانی خاطر نشان کرد که هم اکنون تعداد سازمان های حامی ایده ساخت معبد کذایی بر روی خرابه های مسجد الاقصی به 12 سازمان رسیده که صراحتا اعلام می کنند که هدف آن ها تخریب مسجد الاقصی است و بخش عمده ای از این سازمان ها تحت حمایت مالی دولت عبری هستند.

وی تاکید کرد که حملات و جنایت های سازمان ها و گروهک های تندرو یهودی علیه قدس شریف و مسجد مبارک الاقصی اعم از حمله به نمازگزاران و برپایی عبادت های آیین یهود در داخل این مسجد مبارک در دوره اخیر افزایش چشمگیری داشته است.

دبیر کل تجمع ملی مسیحی در سرزمین های اشغالی عنوان کرد که دلیل این امر حمایت های امنیتی نظامیان و عناصر پلیس رژیم صهیونیستی از یهودیان افراطی است که با سیطره بر این مسجد مبارک با توسل به زور و سلاح، زمینه را برای ورود گروهک های تندرو یهودی به داخل آن آماده می کنند.

منابع عبری زبان اخیرا از آغاز مراحل ساخت معبد کذایی بر روی خرابه های مسجد الاقصی به طور تدریجی و وجود طرح ها و نقشه هایی تفصیلی در این راستا و تهیه ابزارهای لازم برای اجرای طرح ساخت معبد کذایی که به مکانی در نزدیکی مسجد الاقصی انتقال داده شده است، پرده برداشته اند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها