همراهی دوربین العالم با عملیات ارتش در دمشق

يکشنبه 23 تير 1392 - 08:58

نیروهای ارتش سوریه عملیات گسترده‌ای را برای پاکسازی کامل شهرک "قابون" دمشق آغاز کرده‌اند.

خانم "دارین فضل" خبرنگار شبکه العالم که نیروهای ارتش را در این عملیات همراهی کرده گزارش داد، نیروهای ارتش پس از تشدید محاصره گروه‌های مسلح در شهرک قابون عملیات گسترده‌ای را از چند محور آغاز کردند و توانستند ساختمان شهرداری و مدرسه "الرفاعی" را کاملا از وجود گروه‌های مسلح و تروریستی پاکسازی کنند.
خبرنگار العالم با ورود به پایگاه نظارت و کنترل ارتش و کمیته‌های مردمی در شهرک قابون گفت: نیروهای ارتش از این پایگاه تحرکات گروه‌های مسلح و مکالمات آنان را کنترل می‌کنند.
دارین فضل تأکید کرد: صدای یکی از عناصر مسلح بیگانه (که از بیسیم به گوش می رسید) بیانگر تلاش وی برای تماس با دیگر عناصر گروه‌های مسلح جهت افزایش روحیه آنان بود.
یکی از فرماندهان عملیاتی در اتاق کنترل و نظارت به خبرنگار العالم گفت: هدف از این عملیات آزاد سازی مردم شهرک القابون از باندهای مسلح است.
وی با اشاره به مشارکت نیروهای مردمی و پدافند غیرعامل در این عملیات اظهار داشت: عملیات دیروز کاملا موفقیت آمیز بود و مراکز مهمی را از وجود گروه‌های مسلح پاکسازی کردیم.
خبرنگار العالم تأکید کرد: اطلاعات به دست آمده حاکی است که حدود هزار و پانصد تن از عناصر مسلح در شهرک القابون متمرکز شده اند.
خبرنگار العالم خاطرنشان کرد: قابون به دو دلیل از دست گروه‌های مسلح خارج شده است، نخست این که ارتباط منطقه "جوبر" با آن قطع شده و دلیل دوم هم قطع راه‌های امداد رسانی به این گروه‌ها از سوی منطقه "البرزه" است.

پربیننده ترین خبرها