حمله صهیونیست ها به اسرای زندان ایشل

حمله صهیونیست ها به اسرای زندان ایشل
پنج‌شنبه 27 تير 1392 - 07:53

العالم - حمله یگان های ویژه رژیم صهیونیستی به زندان ایشل موجب زخمی شدن تعدادی از اسیران فلسطینی شد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم در این حمله که شامگاه چهارشنبه روی داد ، یگانهای ویژه با تجهیزات کامل به اسیران فلسطینی حمله کرده و موجی از ناآرامی بر زندان حاکم کردند.

" عیسی قراقع "وزیر امور اسرا و آزادگان دولت رام الله در اظهاراتی مطبوعاتی خاطر نشان کرد که نیروهای یگان ویژه صهیونیستی به زندان ایشل یورش بردند و به دنبال آن درگیری هایی میان آن ها و اسرای فلسطینی به وقوع پیوست که در نتیجه آن، شماری از اسرا زخمی شدند و 4 اسیر نیز به سلول های انفرادی انتقال داده شدند.

وی اشاره کرد که موجی از تنش و ناامنی بر زندان ایشل حکمفرما شده است.

فروردین ماه امسال نیز شمار زیادی از نظامیان رژیم صهیونیستی با حمله به بخش 11 زندان "ایشل"، 21 اسیر فلسطینی را به طرز وحشیانه ای تحت شکنجه قرار داده، سپس آن ها را به سلول های انفرادی انتقال دادند.

نظامیان رژیم صهیونیستی اسرایی را که به منظور اعلام همبستگی با اسیر "میسره ابو حمدیه" و در اعتراض به سیاست عدم ارائه خدمات پزشکی مناسب دست به اعتصاب غذا زده اند، مورد ضرب و شتم قرار دادند.

وزارت امور اسرا و آزادگان ضمن محکوم کردن این جنایت وحشیانه، خواستار مداخله فوری جامعه بین الملل و تمامی سازمان ها و نهادهای حقوقی به منظور توقف جنایت های دشمن صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی به ویژه اسرای بیمار شد.

پربیننده ترین خبرها