رژیم صهیونیستی سرچشمه تروريسم است نه مقاومت؛

حمایت تمام قد مجلس اعلاي شيعيان لبنان از حزب الله

حمایت تمام قد مجلس اعلاي شيعيان لبنان از حزب الله
دوشنبه 31 تير 1392 - 21:47

شيخ عبدالامير قبلان نايب رئيس مجلس اعلاي شيعيان لبنان ضمن محكوم كردن اقدام اتحاديه اروپا در قرار دادن شاخه نظامي حزب الله در ليست تروريستي، تاکید کرد که این مساله بیانگر سرسپردگي كامل كشورهاي اروپايي در برابر صهيونيسم است.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، پايگاه اينترنتي المنار نوشت: شيخ قبلان امروز طی سخناني كشورهاي اتحاديه اروپا را به صرف نظر از این تصميم ظالمانه دعوت كرد و افزود: چنین تصميمی نه تنها هيچ فايده اي ندارد  بلكه ظلم به كساني است كه به مقاومت به عنوان روشي براي آزادسازي خاك سرزمين خود از لوث اشغالگران ايمان دارند.

وي افزود: ما با اين مردان مقاومت كه براي اصلاح و خير مي كوشند و به مبارزه با تروريست هاي صهيونيست بر خاسته اند كه سرزمين ما را در فلسطين و جولان و مزارع شبعا اشغال كرده اند، همدل و همصدا هستيم.

شيخ قبلان همچنين تروريسم را يك روش استعماري دانست كه اولين بار استكبار جهاني براي تسليم كردن ملت ها در برابر كيد و مكر و زياده خواهي هاي خويش آن را به كار گرفت.

وي تاكيد كرد كسي كه از خود و ميهنش دفاع مي كند انسان آزاده اي است كه با ظلم و شر و باطل مي جنگد و برادران ما در مقاومت در مسير حق قدم برمي دارند و از خود و خانواده شان دفاع مي كنند.

نايب رئيس مجلس اعلاي شيعيان لبنان افزود: مقاومت تروريست نيست بلكه اين رژیم اسرائيل است كه سرچشمه تروريسم در جهان است.


 

پربیننده ترین خبرها