تسلط ارتش سوريه بر بزرگترين محلۀ شهر حمص

تسلط ارتش سوريه بر بزرگترين محلۀ شهر حمص
شنبه 5 مرداد 1392 - 17:45

مركز نظارت حقوق بشر سوريه تاكيد كرد كه ارتش اين كشور توانسته حدود 50 درصد از منطقه الخالديه يكي از بزرگترين مناطق شهر حمص را تحت كنترل درآورد.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبكه العالم، مرکز نظارت حقوق بشر سوریه افزود: ارتش سوريه در 24 ساعت اخير پيشرفت قابل توجهي داشته و حدود 50 درصد از منطقه الخالديه را به كنترل خود درآورد.

اين مركز اظهار داشت: ارتش در این عملیات پايگاه هاي گروه هاي مسلح را گلوله باران کرده و درگيريهاي شديدي ميان دو طرف در گرفته که از جمعه شب آغاز شد و تا امروز (شنبه) ادامه دارد.

به گفته منابع مطبوعاتي، ارتش در تعقيب گروه هاي مسلح در منطقه الخالديه و "جوره الشياح" در شهر حمص، پيشرفت زیادی داشته است.

ابن منابع تاكيد كردند كه همزمان با پيشروي ارتش، يگانهاي ديگري خود را به شمال و شمال شرق مسجد جامع خالد بن وليد در منطقه الخالديه رساندند و ارتش توانست بخش بزرگي از مناطق اطراف آن را تحت كنترل درآورد.

در همین حال خبرنگار العالم عصر شنبه از حمص گزارش داد: اخباری حاکی از ورود نیروهای ارتش سوریه به مسجد خالد بن ولید در منطقه خالدیه حمص به گوش می رسد.

از سوی دیگر، گزارش ها حاکی از آن است که ارتش سوریه کنترل ساختمان اداره برق منطقه عباسیین دمشق را در دست گرفته و تروریست ها را از این منطقه بیرون رانده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها