عیادت استاندار حمص از خبرنگار زن العالم در سوریه

عیادت استاندار حمص از خبرنگار زن العالم در سوریه
چهارشنبه 9 مرداد 1392 - 14:58

العالم - "طلال البرازی" استاندار حمص در عیادت از خانم "رؤی العلی " خبرنگار العالم که بر اثر اصابت گلوله تک تیراندازان تروریست مجروح شده است، از تلاش های وی تقدیر کرد.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، خانم "رؤی العلی" پنجم مرداد درحالیکه نیروهای ارتش سوریه را عملیات پاکسازی شهرک "الخالدیه" در "حمص" همراهی می کرد،  بر اثر اصابت گلوله تک تیراندازان تروریست مجروح شد.

استاندار حمص در دیدار با رؤی العلی با تقدیر از نقش بزرگ خبرنگاران برای انتقال حقایق در هر شرایطی، گفت: اهمیت نقش خبرنگاران از نقش نیروهای ارتش عربی سوریه در میدان نبرد کمتر نیست.

وی افزود: زمانی که می بینیم خبرنگاران با شجاعت و بدون ترس و تردید به وظایف خود عمل می کنند، احساس می کنیم در برابر فداکاری و جانفشانی آنها برای به تصویر کشیدن حوادث هرچه به آنها بدهیم، باز بسیاراندک و ناچیز است.

وی با اشاره به نقش مهم شبکه العالم در پوشش پیروزی های ارتش سوریه تأکید کرد: اقدامات گروههای مسلح در نهایت به زیان آنان خواهد بود، زیرا سوریه با وجود این خبرنگاران که از نیروهای این کشور حمایت می کنند، به پیروزی خواهد رسید.

وی افزود: خبرنگاران باید تا حد امکان مراقب خود باشند زیرا عملکرد انها ادامه خواهد داشت و ارزش های جدیدی برای وطن به وجود خواهد آمد.

پربیننده ترین خبرها