ارتش سوریه خان العسل را محاصره کرد + ویدیو

چهارشنبه 9 مرداد 1392 - 22:12

خبرنگار العالم در سوریه گزارش داد: ارتش سوریه رای جلوگیری از فرار تروریست ها به سمت مناطق مجاور، ورودی های اصلی شهر خان العسل در حومه حلب را به محاصره در آورده است.

حسام زیدان خبرنگار العالم گفت: عملیات نظامی ارتش سوریه در چندین محور در شهر حلب و جنوب غربی حومه آن در مناطق خان طومان و خان العسل ادامه دارد و ارتش با محاصره ورودی های اصلی خان العسل و ممانعت از فرار تروریست ها به مناطق مجاور مانند منطقه المنصوره، زمینه را برای عملیات گستردۀ پاکسازی خان العسل فراهم می کند.

وی افزود: ارتش سوریه چندین عملیات نظامی در مناطق مختلفی از شهر حلب انجام داده که مهمترین آنها در منطقه صلاح الدین بوده است.

زیدان ادامه داد: نیروهای ارتش از حمله مسلحانه تروریست ها به منطقه اعظمیه - که پیش از این بر اثر شلیک چندین خمپاره تعدادی از شهروندان آن زخمی شده بودند- جلوگیری کردند.  این درحالی است که دیروز در مناطق مختلف حلب حملات خمپاره ای ادامه داشت.

خبرنگار العالم همچنین گزارش داد: ارتش سوریه عملیات نظامی خود را در مناطق شمالی و شمال غربی حومه حلب و از جمله در مناطق الحمراء و تپه ضهره عبدربه ادامه می دهد و چندین محل تجمع تروریست ها در این منطقه را مورد هدف قرار داده است.

حسام زیدان خاطرنشان کرد: در حمص نیز منطقه المطاحن از دیروز به عنوان منطقه امن اعلام شده و تحت احاطه ارتش در آمده و ارتش عملیات نظامی خود را به سوی محله القرابیص در مجاورت خالدیه که به تازگی آزاد شده، ادامه می دهد.
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها