فیلم؛ صحنه های باورنکردنی در اداره گذرنامه ریاض

شنبه 12 مرداد 1392 - 22:35

كاربران شبكه های اجتماعی، تصاویری از هجوم مردم به اداره گذرنامه پایتخت عربستان منتشر کرده اند که از بي نظمي و هرج و مرج باورنکردنی در این اداره حکایت دارد.

به گزارش شبكه خبري العالم، اين ويديوها جمع زيادي از اتباع سعودی و افراد مقيم اين كشور را در مقابل اداره گذرنامه رياض نشان داد كه براي ورود به اداره هجوم آورده اند و برخي ديگر هم از ديوارها و نرده های آهني بالا مي روند.

منتشرکنندگان این تصاویر تاكيد كردند كه اداره گذرنامه از گشودن درهاي خود در ساعات اوليه صبح خودداري مي كند كه اين امر منجر به تجمع مراجعه كنندگان پشت درها مي شود. آنها از اداره گذرنامه خواسته اند تا صبح زود درهاي خود را به روي مراجعه كنندگان بازكند تا چنين صحنه هاي ديگر تكرار نشود.

برخي از مراجعه کنندگان نیز به مسؤولان اداره گذرنامه پيشنهاد دادند كه در این اداره دستگاه نوبت دهي نصب كنند تا حضور مراجعه كنندگان منظم شود و شخصی را نیز به عنوان مسؤول راهنمايي مراجعه كنندگان تعيين كنند كه روند كار را براي آنها توضيح دهد.

برخي دیگر از مراجعان نيز پیشنهاد کرده اند که براي پايان دادن به اين بي نظمي كه به تعبیر آنان "مايه خجالت و شرمساري است"، با الگوگيري از دفتر ثبت احوال مدني و اداره راهنمايي و رانندگي و غيره، مراجعه كنندگان را به دفتر خدمات الكترونيك بفرستند.

پربیننده ترین خبرها