خسارتهای سنگین عناصر مسلح در سوریه

خسارتهای سنگین عناصر مسلح در سوریه
سه شنبه 15 مرداد 1392 - 17:06

ارتش سوريه با هدف قرار دادن گروه هاي مسلح در مناطق مختلف این کشور، ده ها تن از عناصر این گروه ها را به هلاكت رساند.

خبرنگار شبكه العالم روز سه شنبه گزارش داد، ارتش سوريه در مناطق "ابومكه"، "اوبين" و "عرامو" با عناصر مسلح درگير شده و شماری از آنان را به هلاکت رساندند؛ درگيري با عناصر مسلح در محور سلمي و ديگر مناطق اطراف آن در الحفه همچنان ادامه دارد.
در اين ميان عناصر مسلح در پي نفوذ از طريق منطقه "خربه باز" برآمدند كه نيروهاي ارتش به مقابله با آن ها برخاسته و شماري از آنان را به هلاكت رساندند.
نيروهاي ارتش سوريه همچنين عناصر مسلحي را كه در قله كوه نبي يونس مخفی شده بودند به هلاكت رساندند؛ و اجساد آنان در اطراف كوه پراكنده شده است.
عناصر مسلح در مناطق تسيل، طفس، الشبرق، العبدلي، بصري الشام، الحراك، المزيريب و الحاره نيز هدف حملات ارتش سوريه قرار گرفته، شماري از آنان به هلاکت رسیده و سلاح هاي آنان منهدم شد.
در اين ميان ارتش سوريه به پيشروي در منطقه باب هود در شهر حمص نيز ادامه داد و جلوي حمله عناصر مسلح به مدرسه الوليديه و ساختمان اداره آمار در اين منطقه را گرفت و شماري از آنان را به هلاكت رساند و پس از عمليات شناسايي، سكوي شليك موشك عناصر مسلح را نزديك روستاي المكرميه در منطقه المشرفه در اين شهر، منهدم كرد.
نیروهای ارتش سوريه همچنين، چند مقر و مخفي گاه عناصر مسلح را كه حاوي سلاح ها و مهمات آنان بود، در مزرعه بيت الراشد در تلبيسه و منطقه الحصن و كشتزارهاي الزاره در ريف تلكلخ و همچنين در منطقه كيسين در ريف الرستن و منطقه تلدو در ريف الحوله منهدم كردند و ده ها تن از عناصر مسلح را كه در آن ها مخفي شده بودند به هلاكت رساندند.

پربیننده ترین خبرها