عوامل رژیم صهیونیستی، در پس انفجار ضاحیه

"بمب را مزدوران اسرائیل به بیروت آوردند"

جمعه 25 مرداد 1392 - 20:37

بیروت، العالم - نویسنده و پژوهشگر سیاسی لبنانی بر دست داشتن عوامل رژیم صهیونیستی در انفجار دیروز (پنجشنبه 24 مرداد ماه) در جنوب لبنان تاکید کرد.

رفعت بدوی روز جمعه به شبکه خبری العالم در واکنش به انفجار روز گذشته که همزمان با سالروز پیروزی مقاومت بر رژیم صهیونیستی درجنگ 33 روزه صورت گرفت، گفت: آنان نمی توانند با چنین اقدامهایی مقاومت را سرکوب نموده و پیروزی اش بر دشمن صهیونیستی در سال 2006 را تحت الشعاع قرار دهند، چون مردم لبنان و  مقاومت، منسجم و آماده فداکاری بیشتر هستند. 

رفعت افزود: در آستانه سالگرد پیروزی مقاومت در 14 اوت 2006، چنین انفجاری نمی تواند عزم مقاومت برای استمرار پیروزی را در هم بشکند.

نویسنده و پژوهشگر سیاسی لبنانی ادامه داد: رژیم صهیونیستی و عواملش اعم از عربی، آمریکایی، غربی یا داخلی در زمینه تحقق اهدافشان از انفجار دیروز، شکست خوردند و نیز در آینده با شکست مواجه خواهند شد.  

رفعت یادآور شد: هر چه تعداد بیشتری از افراد بی گناه یا رزمندگان مقاومت در راه مقابله با دشمن شهید شوند، پایبندی مقاومت به راه خود بیشتر خواهد شد.

این نویسنده و پژوهشگر لبنانی تاکید کرد که جامعه مقاومت منسجم باقی خواهد ماند و  شهدای بیشتری در مسیر نبرد با دشمن صهیونیستی و توطئه هایش تقدیم خواهد نمود.

وی تاکید کرد که خودروی بمب گذاری شده که در بیروت منفجر شد، از سوی مزدوران صهیونیست ها در سوریه ارسال شد؛ همان ها که برای جبران شکست در القصیر، در حال توطئه چینی هستند.

پژوهشگر لبنانب افزود: توطئه آشکار دشمن صهیونیستی پس از نبرد القصیر، نشانه دست داشتن آن در انفجار بیروت به منظور سرکوب مقاومت است. 

گفتنی است، دولت لبنان به دنبال وقوع انفجار مهیب دیروز و کشته شدن 24 نفر و زخمی شدن 336 نفر دیگر، امروز (جمعه) را عزای عمومی اعلام کرد.

این انفجار تروریستی بعد از ظهر روز پنج شنبه در خیابان اصلی "بئر العبد" و "الرویس" در جنوب بیروت پایتخت لبنان رخ داد.

پربیننده ترین خبرها