نصرالله: در نبرد با تروریسم تکفیری هم پیروز می شویم

نصرالله: در نبرد با تروریسم تکفیری هم پیروز می شویم
جمعه 25 مرداد 1392 - 20:55

دبیرکل حزب الله لبنان، به گروه های تکفیری درباره آغاز نبرد با حزب الله به شدت هشدار داد و گفت: همچنان که در تمامی نبردهای خود با اسرائیل پیروز شدیم، با اطمینان می گویم که در نبرد با تروریسم تکفیری نیز پیروز معرکه خواهیم بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، سید حسن نصرالله در بخشی از سخنان مهم خود در همایش "عیتا الشعب" که به مناسبت سالگرد پیروزی بر صهیونیست ها برگزار شد، با اشاره به انفجار روز گذشته در حومه جنوبی بیروت گفت: گروه هاي جنايتكار مزدوران سرويس هاي اطلاعاتي آمريكا و اسرائيل هستند و هيچ برنامه اي بجز قتل و جنايت ندارند.

وی با اشاره به این که در ميان كشته هاي انفجار تروريستي ضاحيه جنوبي بيروت برادران سني و فلسطيني هم به چشم می خورند، تاکید کرد: كساني كه مردم لبنان را مي كشند، نه سني هستند، نه شيعه و نه عرب؛ بلكه جنايتكاران مزدور و بي دين و ايمان هستند. نگراني ما آن است که برخي افراد در واکنش به این انفجارها، به انجام كارهاي نسنجيده دست بزنند که نتیجه آن بروز فتنه در لبنان است .

به گفته نصرالله، دشمنان از طريق انفجارهاي تروريستي درپي تضعيف ساكنين ضاحيه جنوبي لبنان و بي اعتقاد كردن آنها به مقاومت هستند ولي اين توطئه عملي نخواهد شد.

دبیرکل حزب الله با تاکید بر این که "تبليغات سوء عليه قوميت ها و مذاهب بايد متوقف شود"، تصریح کرد: متوقف كردن انفجارهاي تروريستي مستلزم شناسائي و متلاشي كردن گروه هاي خرابكار است و هيچ فرد و طرفي نبايد اين گروه ها را از دست قانون  فراري بدهد. اولويت همه ما بايد جلوگيري از تكرار چنين انفجارهاي تروريستي باشد.

نصرالله ادامه داد: كساني كه تصور مي كنند انفجارهاي لبنان قوميت و مذهب خاصي را هدف گرفته است، در اشتباه هستند. تكفيري ها همانگونه كه شيعيان را مي كشند، اهل تسنن را مي كشند و همانطور كه مسلمانان را مي كشند، مسيحيان را هدف قرار می دهند. مسئولان لبنانی بايد بدانند كه اگر اين انفجارها ادامه داشته باشد، كشور به پرتگاه نزديك خواهد شد.

وی با اشاره به این که برخی از شبکه های عربی در سالهای اخیر آشکارا به دروغ‌پردازی علیه مقاومت پرداخته اند، گفت: جهانیان شاهد بوده و خواهند بود که ما جز با گروه های تروریست تکفیری با کسی سر جنگ نداریم. الجزیره و العربیه، علیه سوریه و عراق و ایران و لبنان با هم متحد شدند، اما باید از سابقه 30 ساله ما درس بگیرند.

دبیرکل حزب الله گفت: یکی از پاسخ های ما به این انفجار این است که تعداد رزمندگان خود در برابر تروریست های حاضر در سوریه را دو برابر خواهیم کرد.

وی خطاب به کسانی که نبرد با مقاومت را هدف خود قرار داده اند، تاکید کرد: گمان نکنید که اگر نبردی را آغاز کنید، پایان‌دهنده آن نیز شما خواهید بود. ما هستیم که نبرد را با پیروزی به پایان می بریم و زمان پایان هر نبرد را تعیین می کنیم. در تمامی نبردهای خود با اسرائیل پیروز شدیم و با اطمینان به شما می گویم که در نبرد با تروریسم تکفیری نیز پیروز معرکه خواهیم بود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها