آخرین سخن خبرنگار شهید در سوریه

آخرین سخن خبرنگار شهید در سوریه
جمعه 1 شهريور 1392 - 11:37

خبرنگار شبکه الاخباریه السوریّه آخرین مطلب صفحه خود را پیش از شهادت به " شیطان بزرگ " اختصاص داده بود.

به گزارش روز جمعه پایگاه خبری شبکه العالم، " حسن مهنا " خبرنگار شبکه الاخباریه السوریه دیروز در انفجاری تروریستی در رستورانی در حلب به شهادت رسید، تا آخرین مدرک از گزارش های او در رسوا کردن اقدامات تروریستی گروه های مسلح، پیکر او باشد.

شهید مهنا چند ساعت پیش از کشته شدن، بر روی صفحه فیس بوک خود مطلبی را تحت عنوان شیطان بزرگ نوشته بود، و در آن آمریکا را مسبب اصلی مصیبت های همه ملت های عرب دانسته بود.

متن آخرین مطلب شهید مهنا از این قرار است:

شیطان بزرگ

تروریسم در منطقه الساحل سرکوب شده است
حمص ، دوره نقاهت را پشت سر گذاشته
و منطقه ریف دمشق عرصه عملیات گسترده است و به زودی زود دامنه این عملیات به حلب نیز خواهد رسید...
بنابراین ای شیطان بزرگ، تلاش های تو به شکست انجامیده است و اکنون در برابر ما و روس ها بی توشه مانده ای
ای شیطان بزرگ، بفهم ! این تو بودی که ما را در خصوص پرونده ترور حریری در لبنان متهم کردی و صدور قطعنامه بر ضد ما را سامان دادی. این تو بودی که عراق را به ویرانی کشاندی و این کشور را چپاول کردی و از هم گسستی.
ای شیطان بزرگ، تو مایه بلا و مصیبت همه ملت های عرب بوده ای و اکنون مایه رنج تونس، لیبی و مصر هستی .. از تروریسم حمایت می کنی و مدعی مبارزه با آن می شوی زیرا با این کار می توانی هر چیز را تحت عنوان تروریسم بازتعریف کنی و تروریسم واقعی را زیر هر لباسی که لازم می دانی پنهان کنی.

تو .. تو .. تو .. ای شیطان بزرگ بفهم که نخواهی توانست که ادعای استفاده از سلاح شیمیایی را در سوریه ثابت کنی و سرانجام تو و عوامل و دست نشانده هایت زیرپای مردان خدا خواهی افتاد .. به زودی زود روسیه تو را غافلگیر خواهد کرد ..
ما خدا را داریم، تو چه کسی را داری ؟

«حسن مهنا» خبرنگار شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه در منطقه موکامبو در شهر حلب بر اثر انفجار تروریستی کشته شد.

«الیاس مراد» رئیس اتحادیه روزنامه نگاران سوری با اعتراض به سازمان خبرنگاران بدون مرز، شمار شهدای اصحاب رسانه در اقدامات تروریستی در سوریه را بیش از 40 نفر اعلام کرد.

26

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها