تیراندازی زن مسلح در دانشگاه آلاباما

تیراندازی زن مسلح در دانشگاه آلاباما
چهارشنبه 6 شهريور 1392 - 08:18

يك فرد مسلح در دانشگاه "آلاباما" در ايالت جنوبي آلاباماي آمريكا ده نفر را با گلوله هدف قرار داد.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، براساس اعلام منابع خبری این تیراندازی ها که در محوطه دانشگاه آلاباما رخ داده، سه کشته برجای گذاشته است.
به گزارش "اسكاي‌نيوز"، يكي از دانشجويان در اين‌باره به "سي‌ان‌ان" گفت: پليس برای يافتن شواهدي در مورد اين جنايت و يافتن قربانيان احتمالي ديگر، مشغول بررسي ساختمان است. يك شبكه تلويزيون محلي هم اعلام كرد که فرد شليك‌كننده يك زن و از كارمندان دانشكده بوده است.
اين حادثه در شهر "هانتس‌ويل" ايالت آلاباما به وقوع پیوست.

17 مجروح در تیراندازی سال گذشته در آلاباما

سریال کشتار مردم به دست افراد مسلح در یکی از کشورهای مدعی استقرار امنیت و ثبات، ادامه دارد و سال گذشته نیز درست در همین فصل (تابستان) فردی مسلح در ایالت آلاباما 17 نفر را هدف گلوله قرار داد.
بنابر گزارش شبکه خبری فاکس نیوز، سال گذشته مرد مسلحی در جریان تیراندازی  ساعت 1 بامداد به وقت محلی در روز سه شنبه (26تیرماه 1391) در کافه ای در شهر "تاسکالوسا" ی ایالت آلاباما 17 نفر را زخمی کرد.
بر اساس اعلام پلیس این ایالت، این فرد مسلح با ورود به داخل یک کافه و تیراندازی به سوی جمعیت داخل این کافه، این حادثه را رقم زده بود.
علاوه بر تیراندازی در دانشگاه ها و هدف گرفتن دانشجویان، تیراندازی در مناطق عمومی و هدف قرار دادن مردم عادی، تیراندازی در مدارس و حمله به دانش آموزان نیز از حوادثی است که شنیدن اخبار آن در آمریکا به امری عادی تبدیل شده است، همانند اخبار عملیات های انتحاری که تروریست ها در عراق و یا سوریه انجام می دهند و مردم را به کام مرگ می کشانند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها