رژیم صهیونیستی ، آفریقایی تبارها را اخراج می کند

رژیم صهیونیستی ، آفریقایی تبارها را اخراج می کند
جمعه 8 شهريور 1392 - 14:35

العالم - مقام های رژیم صهیونیستی درصددند تا هزاران مهاجر آفریقایی مستقر درسرزمین های اشغالی را به قاره آفریقا بازگردانند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم مقام های رژیم اسرائیل تصمیم گرفته اند تا مهاجران آفریقایی را که به گفته آنان به طور غیرقانونی وارد سرزمین های اشغالی شده اند، به قاره آفریقا منتقل کنند.

در بیانیه ای که ساعات پایانی پنجشنبه شب ز سوی" جدعون ساعر " وزیر امور داخلی کابینه رژیم اسرائیل صادر شده ، آمده است که اسرائیل به زودی انتقال مهاجران را آغاز خواهد کرد و آنان را طی چند مرحله به قاره آفریقا خواهد فرستاد.

بیشتراین مهاجران ازسال 2006، از مرزهای مصر وارد سرزمین های اشغالی شده اند.

ساعر دراین بیانیه گفته است که با یک کشور آفریقایی – نه اریتره و نه سودان – برای پذیرش این مهاجران توافق شده و از مهاجران خواسته می شود که به اراده خود سرزمین های اشغالی را ترک کنند.

دراین حال ، "ميشل روزن"رئيس کمیته امور کارگران در کنیست (پارلمان) صهیونیستی در تماس تلفنی به خبرگزاری رویترز گفت اوگاندا با پذیرش مهاجران آفریقایی درخاک خود موافقت کرده است.

روزن که به حزب "میرتس" (حزب چپگرای مخالف کابینه بنیامین نتنیاهو نخست وزیر رژیم اسرائیل) وابسته است، گفت شایعاتی منتشر شده است مبنی براینکه شاید اوگاندا با پذیرش مهاجران در ازای دریافت پول و اسلحه موافقت کرده است.

این درحالیست که مسئولان اوگاندا در کامپالا هنوز هیچ واکنش رسمی به این اظهارنظرها نشان نداده اند.

روزنامه صهیونیستی " هاآرتص" نیز بدون ذکر نام کشوری که قرار است مهاجران آفریقایی را بپذیرد ، نوشت کشوری که مهاجران آفریقایی را درخاک خود خواهد پذیرفت ، اخیرا" توافق هایی رادر زمینه دریافت تفنگ و خمپاره اندازه و بهبود ناوگان هوایی امضا کرده است.

مسئولان صهیونیست گفته اند که اسرائیل تصمیم دارد که به زودی انتقال مهاجرانی از اریتره و سودان را که تعداد آنان بیش از 50 هزار نفر است، آغاز کند و آنان را از طریق اوگاندا به قاره سیاه بفرستد.

به اعتقاد مسئولان رژیم اسرائیل ، بیشتر این مهاجران به طور غیرقانونی وارد سرزمین های اشغالی شده اند و در مناطق فقیر به دنبال کار هستند و تا حد زیادی موضع گروه های حقوق بشر را مبنی براینکه بسیاری از آنان برای گرفتن پناهندگی سیاسی از کشورهای خود فرار کرده و عازم سرزمین های اشغالی شده اند ، قبول ندارند.

بنا به اعلام گروه های حقوق بشر، اسرائیل صدها مهاجر آفریقایی را زندانی کرده و گام های دیگری را برای اعمال فشار برآنان باهدف وادار کردن آن ها به خروج از سرزمین های اشغالی برداشته است.

دیوار مستحکمی که اسرائیل در امتداد مرزهای ناآرام خود با شبه جزیره سینا در مصر ساخته است، موجب کنترل ورود مهاجران به داخل سرزمین های اشغالی شده و باعث شده است که میانگین تعداد مهاجرانی که هرماه پیاده خود را به سرزمینهای اشغالی می رسانند ، در سال 2011 به 2000 نفر برسد.

پربیننده ترین خبرها