اعضای اخوان در لیست سیاه کشورهای خلیج فارس

اعضای اخوان در لیست سیاه کشورهای خلیج فارس
يکشنبه 10 شهريور 1392 - 19:32

رئیس پلیس دبی حمایت خود را از تهیه فهرستی مشتمل بر افراد وابسته به گروه اخوان المسلمین در کشورهای حوزه خلیج فارس اعلام کرد و اقدام ارتش مصر برضد اخوان را مشابه پیروزی در جنگ اکتبر 1973 با اسرائیل دانست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، "ضاحي خلفان" دراین باره گفت: تهیه این لیست، به کاهش خطر اعضای اخوان المسلمین و کاهش تحرکات آنان با هدف انجام فعالیت های مشکوک، کمک خواهد کرد.

خلفان افزود: گروه اخوان المسلمین برداشتی نادرست از اسلام دارد و اقداماتی که ارتش مصر اخیراً ضد آنان انجام داد، مشابه به پیروزی ارتش در جنگ اکتبر 1973 است.

به گزارش روزنامه "الحیاة" چاپ لندن، رئیس پلیس دبی، خواستار هماهنگی بیشتر میان کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس با هدف جلوگیری از فعالیت های گروه اخوان المسلمین شده است.

دراین گزارش آمده است که اعضای گروه اخوان المسلمین از سال ها پیش برای ضربه زدن به برخی از کشورهای حوزه خلیج فارس از طریق شوراندن دیگران علیه نظام های این کشورها برنامه ریزی و تلاش می کنند.

خلفان ادامه داد: اسامی بسیاری از فعالان گروه اخوان المسلمین و هواداران آنان در لیست افراد ممنوع الورود به امارات قرار گرفته است.

به گفته وی، سرنگونی اخوان المسلمین در مصر، به ضعیف شدن طرفداران آنان در کشورهای حوزه خلیج فارس منجر خواهد شد، اما درعین حال وی درباره اهانت به آنان با این عنوان که هر یک از آنان طرفدارانی دارند که از آنان پیروی می کنند، هشدار داد.

پربیننده ترین خبرها