مقاومت فلسطین: تجاوز به سوریه را پاسخ می دهیم

مقاومت فلسطین: تجاوز به سوریه را پاسخ می دهیم
دوشنبه 11 شهريور 1392 - 20:48

العالم - گروه های مقاومت فلسطینی در دمشق اعلام کردند که هرگونه تجاوز به سوریه را با حمله به مواضع راهبردی و حساس آغازگران جنگ، پاسخ خواهند داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، نمایندگان گروه های فلسطینی در دمشق، امروز دوشنبه با "علاء الدین بروجردی" رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ایران، دیدار و تاکید کردند که تجاوز به سوریه به معنای حمله مستقیم به محور مقاومت است و گروه های مقاومت، آن را با حمله به مواضع راهبردی و حساس کشورهایی که جنگ را آغاز کنند، پاسخ خواهند داد.

جبهه خلق برای آزادی فلسطین (فرماندهی کل) با انتشار بیانیه ای درباره این دیدار، اعلام کرد: "احمد جبریل" دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین (فرماندهی کل) دراین دیدار، آخرین تحولات سیاسی منطقه در سایه تهدیدهای امریکا و اسرائیل به حمله نظامی ضد سوریه و نیز آخرین تحولات مساله فلسطین را بررسی و تاکید کرد که تجاوز به سوریه، حمله مستقیم به محور مقاومت به شمار می آید و هدف نهایی از آن، اجرای طرح امریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه است که می تواند آغازی بر یک جنگ فراگیر با امریکا و دشمن صهیونیست و اذناب منطقه ای آنان باشد.

جبریل با تاکید بر این که مردم فلسطین در این جنگ، در کنار سوریه خواهند بود، خاطر نشان کرد: سوریه، به دلیل دفاع از فلسطین به این جنگ دچار شده است، بنابراین به محض حمله امریکا ضد سوریه، با روحیه ای استشهادی، مقاومت خواهیم کرد و به مواضع راهبردی و حساس تمام طرف هایی که در این جنگ شرکت کنند، حمله خواهیم کرد.

"علاء الدین بروجردی" رئیس کمیسیون امنیت ملی در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار داشت: ایران از قدرت سوریه برای مقابله با حمله و شکست دادن امریکایی ها اطمینان دارد و بر ضرورت مقابله با این تهاجم ظالمانه که برای حفظ منافع رژیم غاصب صهیونیستی صورت می گیرد، تاکید می کند.

بروجردی همچنین، نتیجه طبیعی حمله به سوریه را شکست حتمی پروژه رژیم صهیونیستی و امریکا برای منطقه خاورمیانه دانست.

39

پربیننده ترین خبرها