برنامه دبی برای گنجاندن اخوان در فهرست تروریسم

برنامه دبی برای گنجاندن اخوان در فهرست تروریسم
جمعه 15 شهريور 1392 - 14:39

العالم - فرمانده پلیس دبی که همواره از زمان سرنگونی حسنی مبارک دیکتاتور مصر اظهارات مداخله جویانه و خصمانه ای را ضد اخوان المسلمین مطرح کرده است، خواستار گنجاندن نام این گروه در فهرست سازمان های تروریستی شد.

به گزارش روز جمعه پایگاه خبری شبکه العالم، "ضاحی خلفان" در صفحه خود در تویتر، اخوان المسلمین را گروهی تروریستی توصیف کرد و گفت؛ دستگاه های امنیتی کشورهای حوزه خلیج فارس باید اسامی عناصر سازمان های وابسته به اخوان المسلمین در منطقه را در اختیار مقامات مصری قرار دهند تا از ورد آنها به مصر جلوگیری شود.

خلفان خاطرنشان کرد: مردم مصر اخوانی ها را کنار خواهند گذاشت.

فرمانده پلیس دبی که از زمان سرنگونی "حسنی مبارک" همواره در حال مطرح کردن اظهارات مداخله جویانه ای درباره مصر است، تأکید کرد: اخوان المسلمین مصر لکه ننگی بر پیشانی جامعه مصر است.

خلفان پیشتر نیز به اخوان المسلمین حمله و آن را به القاعده تشبیه کرده و گفته بود: اخوانی ها فقط خود را مسلمان می دانند و سایر جهانیان را کافر می پندارند.

خلفان در تصدی ریاست پلیس دبی چندان عملکرد مثبتی نداشته است به صورتیکه ترور "محمود المبحوح" از فرماندهان ارشد مقاومت فلسطین به دست جاسوسان رژیم صهیونیستی در دبی، از پرونده هایی است که هیچگاه حل نشد و عاملان آن توانستند به سادگی از مجازات و پیگرد قانونی بگریزند.

امارات پس از سقوط اخوان المسلمین در مصر از مخالفانش حمایت های مالی هنگفتی کرده و علنا از برکناری محمد مرسی به دست ارتش مصر حمایت کرده است.

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها