تجمع لبنانی ها مقابل سفارت آمریکا دربیروت + فیلم

شنبه 16 شهريور 1392 - 14:26

بيروت (العالم)- جوانان لبنانی با تجمع مقابل سفارت آمریکا دربیروت ، مخالفت خود را با حمله نظامي به سوريه ابراز كردند.

به گزارش خبرنگار شبکه خبری العالم از بیروت ، جوانان عضو سازمان های لبنانی عصر جمعه برای اعلام همبستگی با سوریه و مخالفت با هرگونه حمله نظامي به این کشور، مقابل سفارت آمریکا در بیروت تجمع کردند.
براساس این گزارش ، زورگویی های آمریکا و جنگ طلبی این کشور، دلیل تجمع لبنانی ها مقابل سفارت این کشور در بیروت برای اعلام مخالفت با حمله به سوريه بود.
"شادي دحدح" سخنگوي سازمان هاي جوانان لبناني درجمع خبرنگاران خطاب به آمريكايي ها گفت: "خوب گوش كنيد و بدانيد كه ما ملتي هستيم كه هيچ گاه عقب نشيني نخواهيم كرد و درخصوص هيچ قضيه اي كوتاه نخواهيم آمد و از يك وجب از خاك خود چشم پوشي نخواهيم كرد."
جوانان تظاهركننده لبناني به دلیل تدابير امنيتي نيروهاي لبناني ، نتوانستند خود را به مقر سفارت آمريكا در عوكر برسانند اما اين مساله مانع از بيان نظرات آنان درمخالفت با طرح هاي آمريكا براي حمله به سوريه نشد.
يكي از شركت كنندگان دراين تظاهرات به خبرنگار العالم ، گفت: "ما از همه افراد شرافتمند و پيرو خط مقاومت مي خواهيم كه در برابر تهديدات آمريكا ايستادگي كنند زيرا تهدید های واشنگتن فقط محدود به سوریه نیست.
شرکت کننده دیگر تأکید کرد: چگونه مي توانيم از بيگانگان بخواهيم كه بيايند و به برادران ما حمله كنند و ما آنان را تشويق كنيم که نظام یک کشور را تغيير دهند؛ و ميراث، تمدن و مقدسات ما را از بين ببرند.
اين شهروند لبناني افزود: همه ما بايد در برابر آمريكا و هم پيمان آن یعنی رژيم اسرائيل بايستيم زيرا همه مي دانند تحولاتي كه اكنون درمنطقه درحال روي دادن است ، به نفع رژيم صهیونیستی است و نه امت عربی".

07-23:45

پربیننده ترین خبرها