علنی شدن فعالیتها برای تخریب مسجد الاقصی

علنی شدن فعالیتها برای تخریب مسجد الاقصی
جمعه 22 شهريور 1392 - 10:54

رژیم صهیونیستی فعالیتهای جدیدی را به صورت علنی برای تخریب مسجد الاقصی در پیش گرفته است.

به گزارش روز جمعه پایگاه خبری شبکه العالم، مؤسسه اوقاف و میراث " مسجدالاقصی " اعلام کرد مراکز صهیونیستی که برای ساخت معبد ادعایی به جای مسجدالاقصی تلاش می کنند، فعالیتهای خود را علنی کرده اند.
مؤسسه مسجدالاقصی در گزارشی اعلام کرد که یکی از روش های صهیونیستها برای یهودی سازی کامل قدس، احداث معبد ادعایی است و مراکز صهیونیستی بسیاری برای ساخت این معبد مجدانه تلاش می کنند. 
این مؤسسه فلسطینی افزود : روزنامه صهیونیستی معاریو نیز در گزارشی اعلام کرد که رژیم اشغالگر طرحی را برای تبدیل قدس به شهری کاملاً یهودی آماده کرده و در حال اجرای آن است؛ این طرح مبتنی بر احداث معبد به مجای مسجد الاقصی است .
مؤسسه اوقاف و میراث مسجدالاقصی خاطرنشان کرد: هدف از این طرح تسلط کامل بر قدس و تخریب مسجد الاقصی است و به نوشته روزنامه معاریو ؛ مسجد قبه الصخره و مسجد قِبلی (مسجد دارای گنبد سربی) باید تخریب شود ،  محوطه مسجد الاقصی باید توسعه یابد و بخشی از دیوار مسجد الاقصی و دیوار قدس قدیم ( البلده القدیمه ) نیز باید تخریب شود تا معبد "هیکل" در محل مسجد قبه الصخره و مراکز مهم نیز در محل مسجد قِبلی ساخته شود. 
مؤسسه مسجد الاقصی افزود : یهودا عتصیون که قبلا عضو یک تشکیلات محرمانه صهیونیستی بوده و اوایل دهه هشتاد قرن گذشته طرح منفجر کردن مسجد الاقصی را پیشنهاد کرده بود، یکی از طراحان تخریب مسجد الاقصی و احداث معبد ادعایی صهیونیستها است .
این مؤسسه خاطرنشان کرد: طرح تخریب مسجد الاقصی قبلاً به صورت محرمانه دنبال می شد ولی هم اکنون علنی شده است .
مؤسسه اوقاف و میراث مسجد الاقصی هشدار داد: رژیم صهیونیستی می خواهد این معبد را در محل مسجد الاقصی احداث کند تا به مناسبت اعیاد سالانه صهیونیستها را مناطق مختلف جهان به دیدن این معبد بیایند و مراسم خاص خود را در این معبد برگزار کنند.
مؤسسه مسجد الاقصی اعلام کرد : طرح تخریب مسجد الاقصی همچنین شامل اخراج فلسطینی ها از فلسطین اشغالی خصوصاً قدس است، و اجرای این طرح چند سال طول می کشد .

پربیننده ترین خبرها