مخبر دائم حقوق بشر به بحرین برود

مخبر دائم حقوق بشر به بحرین برود
يکشنبه 24 شهريور 1392 - 21:36

منامه، العالم- عضو ارشد جمعیت اسلامی وفاق ملی بحرین، خواستار گسیل مخبر دایمی حقوق بشر به بحرین از سوی سازمانهای بین المللی و به خصوص سازمان ملل متحد شد تا رفتار رژیم بحرین را زیر نظر بگیرند.

احمد العلوی روز یکشنبه در گفت و گو با شبکه خبری العالم تصریح کرد: در بحرین هزاران شهروند در خیابان ها بازداشت یا زیر شلاق جلادان رژیم کشته شده اند و یا  کار خود را از دست داده اند.
العلوی اظهار داشت: تعداد زیادی کودک و نوجوان زیر سن قانونی نیز به صورت غیرقانونی بازداشت و محاکمه شده اند و قوانین محدودکننده آزادی در کشور به تصویب رسیده است.

عضو ارشد حزب مخالف حکومت آل خلیفه افزود: سازمانهای بین المللی معتقدند که بحرین کشوری بی ثبات است و در گزارش های خود به میزان زیاد نقض حقوق بشر در طول 3 سال گذشته اشاره کرده اند. علاوه بر آن گزارش شریف بسیونی، رییس کمیته حقیقت یاب بحرین، نیز سندی است که تعدی و نقض مکرر حقوق ملت بحرین توسط حکومت آل خلیفه را در تاریخ ثبت کرده است.

العلوی ادامه داد: اغلب کشورها و به خصوص کشورهای هم پیمان آل خلیفه، اقدامات این رژیم را محکوم کرده اند تا جایی که حکومت مجبور شد مبالغ هنگفتی به شرکت های روابط عمومی در دنیا بپردازد تا از این طریق به ترمیم چهره خود مبادرت کند.

وی تاکید کرد ما همانند بقیه ملت های پیروز جهان به مبارزه با استبداد ادامه می دهیم تا به حقوق خود دست یابیم . ما 40 سال است که طعم کشتار، بازداشت، شکنجه و مجازات سلب تابعیت را از آل خلیفه چشیده ایم اما تنها انتخاب ما ادامه راه جنبش مسالمت آمیز است و ذره ای از حقوق خود کوتاه نخواهیم آمد.
 

پربیننده ترین خبرها