12 کشته در تیراندازی ساختمان نیروی دریایی آمریکا

12 کشته در تیراندازی ساختمان نیروی دریایی آمریکا
دوشنبه 25 شهريور 1392 - 18:07

با گذشت چند ساعت از تیراندازی فرد مسلح در ساختمان متعلق به نیروی دریایی امریکا در واشنگتن، شهردار این شهر از کشته شدن دست کم 12 نفر در این حادثه خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم به نقل از فرانس پرس، تیراندازی در ساختمان متعلق به نیروی دریایی آمریکا واقع در منطقه "نِیوی یارد" واشنگتن تاکنون دست‌کم 12 کشته بر جای گذاشته است.

نیروی دریایی آمریکا تیراندازی یک فرد مسلح در ساعت 8:20 به وقت واشنگتن (16:50 به وقت تهران) در محوطه ساختمان نیروی دریایی در واشنگتن را تائید کرد. این ساختمان در جنوب شرق واشنگتن واقع شده است.

شبکه سی‌بی‌اس هم به نقل از اداره پلیس گزارش داده است که فرد تیرانداز چندین نفر را هدف قرار داده و  صدای شلیک چند گلوله به گوش رسیده است.

 بنا بر اعلام نیروی دریایی آمریکا، در حال حاضر حدود 3 هزار نفر در این ساختمان حضور دارند.

در همین حال، شبکه  تلویزیونی سی ان ان با قطع برنامه های عادی خود خبر تیراندازی در مرکز نیروی دریایی آمریکا را مورد توجه خاص قرار داد و گزارش ها و گفتگوهای متعددی درباره این حادثه پخش کرد.

خبرنگار سی ان ان در گزارشی گفت: نیروی دریایی آمریکا خیلی سریع وارد عمل شد تا با همکاری نیروهای محلی پلیس اوضاع را تحت کنترل درآورد و به اطلاعات واقعی از تیراندازی دست یابد.

به گفته خبرنگار سی ان ان، این حمله توجه زیادی را در واشنگتن دی سی به خود جلب کرده و اکنون این پرسش مطرح است که چگونه یک تیرانداز مسلح وارد محوطه ی نیروی دریایی در واشنگتن شده است؟

براساس آخرین گزارش ها تاکنون شش مدرسه ابتدایی در اطرف محل تیراندازی تعطیل شدند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها