آماده باش جهاد اسلامی برای دفاع از قدس

آماده باش جهاد اسلامی برای دفاع از قدس
چهارشنبه 27 شهريور 1392 - 19:21

به دنبال تشدید اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی در قدس طی روزهای اخیر، جنبش جهاد اسلامی از تمام گردان ها و زیرشاخه های خود خواست برای جنگ با هدف یکسره کردن سرنوشت بیت المقدس آماده شوند.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "داوود شهاب" سخنگوی جنبش جهاد اسلامی پس از تعدی نیروهای رژیم صهیونیستی به نمازگزاران مسجد الاقصی در گفت و گو با قدس پرس گفت: تمام گروههای مقاومت فلسطین باید برای این جنگ سرنوشت ساز آماده باشند زیرا رژیم صهیونیستی می خواهد در بیت المقدس جنگ به راه بیندازد و سرنوشت آن را به دست بگیرد و ما هم باید در صف واحد برای مقابله با نقشه های شوم اشغالگران بایستیم.
وی افزود: مقاومت فلسطین علی رغم کمبود امکانات، از اراده آهنین برای پایداری و دفاع برخوردار است و دفاع از مقدسات را برخود واجب می داند .

داوود شهاب ادامه داد: سخن گفتن از مقاومت در شرایطی که رژیم صهیونیستی سعی دارد مسجد الاقصی را نابود کند، معنا ندارد و اگر این رژیم موفق شود به نقشه های شوم خود جامه عمل بپوشاند دیگر هیچ چیز حتی مقاومت معنا و ارزشی نخواهد داشت.
وی تاکید کرد مقاومت باید در آماده باش کامل باشد تا بتواند از مردم و مقدسات دفاع کند و رژیم صهیونیستی هم باید بفهمد که هرگز نخواهد توانست غزه را از محدوده درگیری ها و آنچه در فلسطین اشغالی می گذرد، کنار بزند. همه ما یک ملتیم و دشمنمان یکی است و جنگ ما با اشغالگران ماهیت یکسانی دارد و اگر یک خشت در مسجد الاقصی خراب شود، رژیم صهیونیستی را نابود می کنیم.
سخنگوی جنبش جهاد اسلامی هشدار داد که اشغالگران درحال اجرای مرحله آخر نقشه های خود برای سلطه بر مسجد الاقصی هستند. وی افزود: این آخرین مرحله نقشه آنان است و در واقع می خواهند آنچه را که در طول 20 سال و با انواع ترفند مذاکرات کاشته اند، درو کنند.

پربیننده ترین خبرها