گزارش خبرنگارالعالم از جدیدترین تحولات سوریه

گزارش خبرنگارالعالم از جدیدترین تحولات سوریه
چهارشنبه 27 شهريور 1392 - 21:04

ارتش سوریه، عملیات نفوذ عناصر جبهه النصره به منطقه الرشدیه در دیر الزور را ناکام گذاشت.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار شبکه العالم در دمشق، گروهی از عناصر جبهه النصره قصد داشتند از طریق منطقه الرشدیه به دیرالزور نفوذ کنند که نیروهای ارتش سوریه آن ها را شناسایی و هدف قرار دادند؛ و سه تن از آنان را به هلاکت رسانده، شماری دیگر را زخمی کردند.
ارتش سوریه همچنین، محل استقرار عناصر جبهه النصره در منطقه حی الجبلیه واقع در بخش شرقی دیرالزور را هدف قرار داد و آن ها را تار و مار کرد.
خبرنگار العالم همچنین از درگیری میان گروه های مسلح در سویه خبر داد و افزود: گروه تروریستی "داعش" گذرگاه "جسر السیاسیه" در دیرالزور را مسدود و به اماکن دیگر گروه های مسلح حمله ور شد. گروه تروریستی داعش در این درگیری شماری از عناصر مسلح را کشته و شمار زیادی را به همراه تعدادی از غیرنظامیان بازداشت کرد.
خبرنگار العالم همچنین از استفاده ارتش سوریه از سلاح سنگین در درگیری با گروه های مسلح در محور الجوره در منطقه القدم واقع در ریف دمشق خبر داد.
علاوه بر آن ارتش سوریه، پناهگاه عناصر مسلح در دیر العصافیر و منطقه حائل میان المعضمیه و داریا در ریف دمشق را هدف قرار داد.
نیروهای ارتش سوریه سنگرهای عناصر مسلح را در جوبر منهدم کردند و عناصر مسلح را در دو منطقه الحسینیه و الذیابیه در ریف دمشق هدف قرار دادند.

در منطقه "قابون" در ریف دمشق نیز نیروهای ارتش شماری از عناصر مسلح را از پای در آوردند.

عملیات عناصر مسلح برای منفجر کردن 4 بمب 4 کیلویی در حرستا در ریف دمشق نیز با هوشیاری ارتش سوریه ناکام ماند، و نیروهای مهندسی این بمبها را خنثی کردند.

ارتش سوریه در عملیاتی در مزارع "البحاریه" در غوطه شرقی (در ریف دمشق) شماری از عناصر مسلح را به هلاکت رساند.

26
 

پربیننده ترین خبرها