واکنش حزب حاکم سودان به خشونت معترضان

واکنش حزب حاکم سودان به خشونت معترضان
جمعه 5 مهر 1392 - 07:56

خارطوم (العالم)- عضو برجسته حزب حاکم سودان گفت: خشونت و اغتشاش های موجود که به بهانه مخالفت با اتخاذ تدابیر جدید اقتصادی دولت رخ می دهد، پذیرفتنی نیست و تناسبی با بسته اقتصادی مطرح شده ندارد.

"ربیع عبد العاطی" روز جمعه به شبکه خبری العالم گفت: تدابیر اقتصادی با رایزنی با شخصیت های سیاسی بسیاری در سودان به منظور اصلاح اقتصاد کشور به مرحله اجرا در آمده است اما در اعتراض هایی که این روزها بر پا می شود علاوه بر طرح شعارها و مطالبات سیاسی اقدامات خشونت آمیزی مانند آتش زدن پمپ بنزین ها و اتومبیل های شهروندان دیده می شود که تناسبی با این مطالبات اقتصادی ندارد. 
عضو حزب ملی حاکم سودان خاطرنشان کرد: اعتراضات "ویرانگر" و "خرابکارانه" در کشور را چهره های سیاسی رهبری نمی کنند بلکه کار باندهای جنایتکاری است که قصد سوءاستفاده ازشرایط موجود را دارند.
وی تاکید کرد که باب گفت وگو برای حل بحران اقتصادی باز است و توجیهی برای هیچ گروه سیاسی وجود ندارد که از راهزنان و سارقان برای اجرای برنامه ها و دیدگاه های سیاسی خود کمک بگیرند.
ربیع افزود: بسیاری از گروه های سیاسی سودان با علام برائت از اغتشاش ها و اعتراض های کنونی، اینگونه اقدامات تنش زا را محکوم کردند.
Fz-26-17:34

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها