افزايش تحرک رژيم صهيونيستی در مرزهای لبنان

افزايش تحرک رژيم صهيونيستی در مرزهای لبنان
جمعه 19 مهر 1392 - 09:41

العالم - منابع آگاه و شاهدان از افزایش تحرکات ارتش رژیم صهیونیستی در امتداد مرزهای لبنان و فلسطین اشغالی خبر دادند.

این منابع اعلام کردند ارتش رژیم صهیونیستی دیروز یک رشته اقدامات و تحرکات نظامی جدیدی را در مرزهای مشترک با لبنان صورت داد و این تحرکات سبب شد تا نیروها در دو سوی مرزهای لبنان و فلسطین اشغالی به حال آماده باش قرار گیرند.

در پی تحرکات ارتش رژیم صهیونیستی ، نیروهای صلح بان بین المللی مستقر در جنوب لبنان ( یونیفل) برای کنترل اوضاع و برقراری آرامش در دو سوی لبنان و فلسطین اشغالی وارد عملشد و با مسئولان نظامی طرفین گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری شین‌هوا از بیروت ، یک منبع امنیتی لبنان اعلام کرد پس از اقدامات تحریک آمیز نظامیان اسرائیلی با پشتیبانی ده دستگاه تانک و خودروی زرهی ، اوضاع در مرزهای لبنان و اسرائیل در منطقه الغجر - العباسیه وخیم شد .

منبع امنیتی افزود نظامیان اسرائیلی با عبور از خط تماس مرزی ،دهها متر واردخاک لبنان شدند.

بنا بر اعلام منبع امنیتی لبنان ، فعالیت نیروهای گشتی ارتش اسرائیل در امتداد مرزهای لبنان تا بلند های جولان سوریه نیز افزایش یافته است و هواپیماهای شناسایی و بدون سرنشین و بالگرد های نظامی اسرائیل هم به طور مرتب در مناطق مرزی درحال پرواز هستند.

منابع امنیتی لبنان همچنین از اجرای مانور نظامی ارتش اسرائیل در منطقه مزارع اشغالی شبعا خبر دادند. ارتش اسرائیل در این مانور از سلاح های جنگی استفاده کرد و صدای آتش توپخانه سنگین و گلوله های تانک در منطقه شنیده می شد.

همزمان با تحرکات نظامیان اسرائیلی ، یگان های ارتش لبنان درمناطق مرزی نیز به حال آماده باش درآمدند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها