فیلم؛ بیعت و ضیافت اجباری عشایر حلب برای "داعش"

يکشنبه 21 مهر 1392 - 18:16

پایگاه های اینترنتی وابسته به گروه افراطی "دولت اسلامی عراق و شام" (داعش) از بیعت عشایر حلب با "ابوبکر بغدادی" سرکرده این تشکیلات خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، تیم اداره کننده پایگاه رسمی این گروه افراطی، با درج مطلبی تحت عنوان "نیروهای دولت اسلامی مهمان عشایر شام" نوشت: نماینده سرکرده داعش از برخی عشایر حلب برای اطاعت از این تشکیلات و سرکرده آن "ابوبکر بغدادی قریشی" بیعت گرفته است.

نماینده سرکرده داعش در سخنان خود در این مراسم، به نگرانی مهم سوری ها در مورد حاکمیت بیگانگان و غیرسوری ها بر شام، این گونه پاسخ می دهد: "امیرالمؤمنین! (ابوبکر بغدادی سرکرده داعش) قول داده که جز اهل شام، کسی بر شام حکومت نکند و پس از پیروزی، رهبر شام حتما از میان خود سوری ها (انصار!) انتخاب شود و در استان ها و مناطقی که شخص توانایی از آنان  نباشد، یکی از "مهاجرین"! حاکم شود، اما معاون او حتما از "انصار" باشد!

سپس چند تن از بزرگان عشایر حلب در مناطقی که تحت اشغال "داعش" در آمده، کاملا آزادانه! با نماینده سرکرده داعش بیعت می کنند که " برای برپایی حکومت اسلامی در شام" تلاش کنند و از امیرالمؤمنین(!) ابوبکر بغدادی قرشی فرمانبری مطلق داشته باشند.

در کنار این خبر، تصاویری نیز به چشم می خورد. همچنین در بخشی از ویدئوی منتشر شده، یکی از سران این عشایر با اشاره به سفره چربی برای تروریست های داعش ترتیب داده شده، می گوید: درباره بخشندگی ما سؤال نکنید. زیرا این یکی از صفات اصیل ماست و ما همواره با گشاده رویی، مهمانانمان را بزرگ می داریم(!)

وی توضیح نداد که چگونه است که مهمانان، تا بن دندان مسلح و با تجهیزات کامل جنگی بر سفره کرم میزبان نشسته اند؟!

همچنین در زیر تصویری از این ضیافت که غذای پذیرایی از مهمان ها (گوشت و برنج) نیز مشاهده می شود، چنین آمده است: برنج، گوشت و بوی قهوه عربی که سراسر این مجلس را پر کرده بود، به این معنی نیست که این افراد، با شمشیر و نیزه غریبه اند. زیرا حاضران، با شتاب به "دولت اسلامی عراق و شام" و امیر آن، "ابوبکر القریشی (بغدادی)" برای اطاعت و فرمانبرداری مطلق، اجرای احکام الهی، جهاد با دشمنان خداوند و برپایی نظام اسلامی و کمک به آن بیعت می کنند.

پایگاه های دنبال کننده اخبار گروههای افراطی، دهها تصویر از آنچه "بیعت" نامیده شده، منتشر کرده اند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها