کارگران فرودگاه لندن، کوکائین قاچاق می‌کردند

کارگران فرودگاه لندن، کوکائین قاچاق می‌کردند
پنج‌شنبه 25 مهر 1392 - 09:14

پلیس انگلستان اعلام کرد که در جریان عملیاتی برای انهدام یک باند قاچاق مواد مخدر به قیمت میلیونها پوند که از کارگران فرودگاه هیترو برای قاچاق کوکایین از مکزیک به داخل انگلیس استفاده کرده بود، 11 نفر را بازداشت کرد.

به گزارش شبکه خبری العالم، پلیس انگلستان چهارشنبه در بیانیه ای اعلام کرد: قرار بود محموله ای از مواد مخدر که در چندین ظرف جاسازی شده بود، از طریق پروازهای ورودی از مکسیکوسیتی (پایتخت مکزیک) به انگلستان منتقل شود و پس از ورود محموله به فرودگاه، کارگران بخش حمل و نقل فرودگاه به سرعت ظرف ها را پیش از خروج از هواپیما، خالی کنند و سپس پستچی ها با تماس با کارگران حمل و نقل، مواد مخدر را جمع آوری کرده و به صاحبان اصلی آن برسانند.

دراین عملیات، مقادیر زیادی کوکایین به ارزش چندین میلیون پوند ضبط شد.

"استیفان راتکلیف" مسؤول اداره مبارزه با جنایتهای سازمان یافته گفت: عملیات پیچیده ای را که ظاهرا بدون مشکل در حال اجرا بود، خنثی کردیم و دست داشتن گروهی از متهمان اعم از پستچی ها وکارگران حمل و نقل فرودگاه در این کار اثبات شده است. کسانی که در عملیات شب گذشته در لندن و دیگر مناطق بازداشت شدند، بین 25 تا 53 سال سن دارند و اینک برای انجام بازجویی، در بازداشت هستند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها