حمایت های ترکیه از داعش و القاعده در سوریه ادامه دارد

حمایت های ترکیه از داعش و القاعده در سوریه ادامه دارد
پنج‌شنبه 25 مهر 1392 - 18:48

در حالی که در ایام اخیر دولت ترکیه با راه اندازی تبلیغات رسانه ای، مدعی پایان حمایت های خود از گروههای تروریستی وابسته به القاعده در سوریه شده بود، منابعی در سوریه از ادامه حمایت های آنکارا از این گروهها پرده برداشتند.

به گزارش روز پنج شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "الحدث نیوز" به نقل از منابع کُرد در شمال غرب سوریه، پایان یافتن حمایت ترکیه از القاعده و داعش را تکذیب و اعلام کرد که آنکارا از طریق گردهم آوردن نیروهای مذکور برای حمله به شهر "رأس العین" سوریه، به آنها کمک می کند و دولت ترکیه اخباری مبنی بر عدم کمک به گروههای وابسته به القاعده، تروریسم و گروههای تکفیری را جعل و منتشر می نماید.
به گفته این منابع، ترکیه تاکنون به حمایت های خود از گروههای مسلح با ارسال سلاح و تجهیزات برای آنها ادامه می دهد و پس از هر بار درگیری گروههای مذکور با نیروهای نظام سوریه، دولت آنکارا اقدام به انتقال زخمی های این گروهها به بیمارستان هایش در "جیلان"، "بنر" و "اورفا" در داخل ترکیه می نماید.
منابع مذکور در پایان خاطرنشان کردند که ادعای رسانه ها مبنی بر حمله نیروهای ترکیه به "داعش" ساخته و پرداخته دولت ترکیه است و با بررسی اوضاع در رأس العین به راحتی می توان به ارتباط محکم القاعده و شاخه آن "داعش" با دولت ترکیه پی برد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها