دیداراعضای اتحادیه جهانی زنان دموکراتیک با بشار اسد

دیداراعضای اتحادیه جهانی زنان دموکراتیک با بشار اسد
دوشنبه 29 مهر 1392 - 22:43

العالم - هیئتی از اتحادیه جهانی زنان دموکراتیک به ریاست "مارسیا گامبوس" رئیس این اتحادیه امروز (دوشنبه) با رئیس‌جمهوری سوریه دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از خبرگزاری سوریه(سانا) رئیس جمهوری سوریه در دیدار با این هیئت به تشریح حوادث سوریه پرداخت و تاکید کرد آنچه برای منطقه و سوریه رخ می‌دهد، استقلال و حاکمیت آن را هدف قرار داده است، اما ملت سوریه و ملت‌های منطقه قادر هستند این مرحله دشوار را پشت سر بگذارند زیرا از اراده دفاع از سرزمین و منافع خود و بازگرداندن امنیت و ثبات آن برخوردار هستند.

اسد با تاکید بر این که ملت های منطقه قادر به دفاع از خاک خود هستند، گفت: رویدادهای منطقه و سوریه، استقلال و حاکمیت آن را هدف قرار داده است.

این هیئت ضمن محکوم کردن دخالت در امور داخلی سوریه،  برهمبستگی اتحادیه جهانی زنان با ملت سوریه در مقابله به هجمه تروریستی که این کشور را درنوردیده است، تاکید کردند.

اعضای این هیئت همچنین تاکید کردند که سوریه تنها وطن سوری‌ها نیست بلکه یک تاریخ و یک منطقه جغرافیایی مهم است و بحران این کشور و نبردی که ملت سوریه وارد آن شده است به زودی پایان خواهد یافت.

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها