پس از ارائه پیشنهاد توسط دبیرکل سازمان ملل:

کویت میزبان کنفرانس کمک به آوارگان سوری شد

کویت میزبان کنفرانس کمک به آوارگان سوری شد
سه شنبه 30 مهر 1392 - 10:51

کویت با درخواست سازمان ملل مبنی بر میزبانی نشست حامیان مالی آوارگان سوری موافقت کرد، این درخواست را بان کی مون دبیرکل سازمان ملل در اوایل ماه جاری میلادی از مطرح کرده بود.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از روسیاالیوم دولت کویت موافقت کرده است تا میزبان کنفرانس حامیان مالی آوارگان سوری باشد که از سوی سازمان ملل مطرح شده بود و قرار است این کنفرانس در ژانویه سال آتی میلادی برگزار شود.

کابینه کویت در بیانیه‌ای که 21 اکتبر صادر شد، اعلام کرد که امیر کویت این میزبانی را با هدف رسیدگی به مشکلات ملت سوریه، کاهش رنج‌ آنان، اعطای کمک‌های بشر دوستانه به آوارگان سوری و کسانی که از این فاجعه انسانی آسیب دیده‌اند، پذیرفته است.

دولت کویت در حالی میزبان اولین کنفرانس حامیان مالی آوارگان سوری را برعهده می‌گیرد که کمک‌های بشردوستانه‌ای که قرار است برخی کشورها ارائه کنند، به یک و نیم میلیارد دلار می‌رسد.

صدها هزار سوری به دلیل فعالیت گروه های تروریستی در داخل و خارج این کشور آواره شده اند و با هر حمله تروریست ها به یک شهر یا روستای آرام سوریه، ساکنان این شهرها برای نجات جان خود سر به بیابان ها می گذارند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها