سوریه: قطر و اسرائیل با تروریستها همکاری می کنند

سوریه: قطر و اسرائیل با تروریستها همکاری می کنند
چهارشنبه 1 آبان 1392 - 09:50

نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد گفت که قطر و رژیم صهیونیستی در همکاری با تروریست ها و توطئه علیه سوریه همدست هستند.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "بشار جعفری" در سخنرانی خود در جلسه شورای امنیت درباره خاورمیانه گفت: همدستی اسرائیل و قطر با تروریست ها در جولان، تاکیدی بر همسویی سیاست های این دو طرف در توطئه علیه سوریه و مردم این کشور و خود نیروهای سازمان ملل است.
وی افزود که رژیم صهیونیستی به گروههای تروریستی در منطقه حائل در جولان اشغالی سوریه کمک می کند که این کمک از طریق انتقال تروریست های زخمی از طریق خط حائل به بیمارستانهای این رژیم برای درمان و بازگرداندن آنها به خاک سوریه به منظور تداوم فعالیت های تروریستی خودشان است.
بشار جعفری خاطرنشان کرد: این همدستی اسرائیل و قطر با تروریست های بنیادگرای وهابی تکفیری تاکیدی بر همسویی سیاست های این دوطرف و نقش تکمیلی آنها در توطئه علیه سلامت و ثبات سوریه و ملت آن و سلامت خود نیروهای سازمان ملل (مستقر در منطقه حائل جولان اشغالی) است.
وی تصریح کرد: این کمک نه تنها نقض آشکار توافقنامه استقرار نیروهای صلحبان سازمان ملل در منطقه حائل در جولان و قوانین بین المللی است، بلکه به معنای تهدید جان این نیروها و ضربه زدن به ماموریت آنها است و این اتفاق دقیقا چند بار با اقدام گروههای تروریستی در ربودن نیروهای صلح بان یا تیراندازی به آنها یا شلیک به مواضع این نیروها روی داده است.

پربیننده ترین خبرها