فرار نظامیان صهیونیست از روستای بلعین + فیلم

يکشنبه 5 آبان 1392 - 15:49

در پی شهادت یکی از فعالان فلسطینی و تشدید اقدامات امنیتی رژیم صهیونیستی در روستای بلعین، ساکنان این روستا نظامیان رژیم صهیونیستی را بیرون راندند.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، گزارشگر کانال 10 رژیم صهیونیستی گفت: "نظامیان اسرائیلی با روی آوردن به گاز اشک آور و گلوله پلاستیکی توانستند از ناآرامی های روستای بلعین جان سالم به در ببرند."

وی افزود: "محمد عاصی فعال 28 ساله که بارها توسط نیروهای امنیتی اسرائیلی بازداشت شده بود، از اهالی بلعین است. وی در جریان عملیات ستون های دو با جنبش جهاد اسلامی همکاری کرده و یک اتوبوس را در تل آویو را منفجر کرد."
گزارشگر کانال 10 رژیم صهیونیستی تأکید کرد: "بر اثر این انفجار 29 اسرائیلی زخمی شدند."
وی گفت: "بعد از این حادثه عاصی برای مدتها در غاری نزدیک بلعین پنهان شد تا دور از تیررس شاباک باشدغ اما بالاخره پس از مدتها محل اختفای وی شناسایی شد و طی عملیات گسترده شاباک که تمامی منطقه را محاصره کرده بود کشته شد."
گزارشگر کانال 10 رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: "نیروهای ویژه و شاباک ابتدا غاری را که محمد عاصی در آن پنهان شده بود شناسایی کردند و با دو فروند موشک ضد زرهی لاو او را هدف قرار دادند."
"موشه یعلون" وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در این باره به کانال ده این رژیم گفت: "حملات فعالان فلسطینی علیه مواضع اسرائیل اخیرا افزایش یافته است. موج نامنی می تواند گسترش یابد و به سایر مناطق فلسطینی سرایت کند. ما همه تلاش خود را برای مقابله با این اقدامات بکار می گیریم."
گزارشگر کانال 10 رژیم صهیونیستی اظهار داشت: "اثر آرام بخش مذاکرات میان اسرائیل و فلسطین (تشکیلات خودگردان) در مناطق فلسطینی از بین رفته است، و موجی از نا آرامیها مناطق مختلف فلسطینی را در بر گرفته است."
 

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها