گروه های تند رو حلقه محاصره را تنگ ترکردند؛

شهرهای نبل و الزهراء در آستانه فاجعه انسانی

شهرهای نبل و الزهراء در آستانه فاجعه انسانی
سه شنبه 7 آبان 1392 - 13:24

گروههای تندرو و تروریستی وابسته به تشکیلات داعش و احرار الشام و جبهه النصره، حلقه محاصره دو شهرک نبل و الزهراء در سوریه را تنگ تر کردند.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، عناصر وابسته به تشکیلات موسوم به دولت اسلامی عراق و شام (داعش) و جبهه النصره و احرارالشام از روز یکشنبه پس از درگیری با واحدهای دفاع ملی کرد و لشکر کُردهای موسوم به صقور عفرین به روستاهای جلبل و تنب و الزیاره از سوی جنوب حمله کردند که حاصل آن 6 ساعت درگیری و کشته و زخمی شدن ده ها نفر بود.
منابع مربوط به تروریست ها تاکید می کنند که بر این روستاها سیطره یافته اند و واحدهای دفاع ملی کُرد به شهرک عقیبه که مقر اصلی کُردها در منطقه است عقب نشینی کرده اند اما منابع محلی این ادعا را رد کرده و تاکید می کنند درگیری ها هنوز ادامه دارد و پایگاه هایی که تروریست ها در جلبل به دست آورده اند زیر آتش سنگین توپخانه قرار دارد و به آنها اجازه پیشروی نمی دهد.
خاطرنشان می شود در صورت موفقیت داعش و هم پیمانانش در سیطره یافتن بر روستاهای کُردنشین اطراف شهرک های نبل و الزهراء و با توجه به تهدید این گروه ها به حمله به این شهرک ها عرصه بر این دو شهرک که ماه هاست در محاصره اند تنگ تر شده و ساکنان آنها در معرض خطر جدی قرار می گیرند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها