انتقاد عضو ارشد جهاد اسلامی از مبادله اسرا با سرزمین فلسطین

انتقاد عضو ارشد جهاد اسلامی از مبادله اسرا با سرزمین فلسطین
چهارشنبه 8 آبان 1392 - 22:05

تهران - عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن انتقاد از مبادله سرزمین فلسطین در مقابل آزادی اسرا، این مسئله را یک فاجعه خواند.

"أحمد المدلل" شامگاه چهارشنبه در گفت وگوی تلفنی با شبکه خبری العالم با استقبال از آزادی اسرای فلسطینی در بند صهیونیست ها گفت: این اسرا قهرمانانی هستند که باید برای آزادی آنها با تمام توان تلاش کنیم.

وی افزود: این حق طبیعی اسرای فلسطینی است که به آغوش گرم خانواده و ملت خود بازگردند زیرا آنها مبارزه کرده اند و در راه وطن و مسئله مقدس مورد توجه همه مسلمانان گرفتار زندان صهیونیست ها شده اند.

المدلل ضمن تاکید بر استقبال از هر گامی که در مسیر آزادی اسرای فلسطینی برداشته شود، گفت: ما در عین حال باید به این مسئله نیز توجه داشته باشیم که در سایه شهرک سازی رژیم صهیونیستی و تلاش برای یهودی سازی سرزمین فلسطین دیگر نه قدس عربی - اسلامی باقی می ماند و نه سرزمینی در کرانه غربی.
وی اظهار داشت: در حالی چند نفر از اسرای قهرمان ما آزاد شده اند که یهودی سازی و ساخت شهرک ها در اراضی فلسطینی همچنان ادامه دارد.
این عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی گفت: ما فلسطینی ها علی رغم خوشحال شدن از آزادی اسرا، در عین حال احساس می کنیم که معامله ای در این میان وجود دارد و رفتارهای صهیونیست ها از جمله شهرک سازی های جدید در کرانه غربی، قدس و نقاط دیگر فلسطین مهر تاییدی بر این مدعاست که آزادی اسرا با سرزمین فلسطین معامله می شود.
المدلل در قسمتی دیگر از سخنان خود با اشاره به اظهارات محمود عباس که در آن به وجود خبرهای خوش متعدد در ماه های آینده تاکید کرده، اظهار داشت: اگر این خبرهای خوش همان آزادی اسرا در مقابل از دست دادن و فراموشی سرزمین فلسطین باشد، باید آن را فاجعه ای توصیف کرد که به زودی گریبان  فلسطینی ها را خواهد گرفت.
وی با اشاره به این که اسرا هم مخالف آزادی خود در مقابل معامله سرزمین فلسطین و تبدیل آن به سرزمینی یهودی هستند، درباره عملی شدن این خواسته صهیونیست ها که "سرزمین فلسطینی قابل دفاع یا حتی سخن گفتن درباره آن باقی نماند"، هشدار داد.
 المدلل تاکید کرد: توهم هایی وجود دارد که برخی سعی می کنند آن را در ذهن فلسطینی ها تثبیت کنند اما این امر نزد فلسطینی ها مردود است و به هیچ وجه نمی توان آن را پذیرفت ولی تاکید می کنیم که حق همه فلسطینی ها و غیر فلسطینی هاست که از هر راهکاری برای آزادی اسرای قهرمان فلسطینی استفاده کنند.
10:48              10.30.             

 

 

پربیننده ترین خبرها