نگرانی نصرالله ازفعالیت تروریستی در روز عاشورا

نگرانی نصرالله ازفعالیت تروریستی در روز عاشورا
پنج‌شنبه 9 آبان 1392 - 13:01

العالم - یک روزنامه لبنانی نوشت که دبیر کل حزب الله لبنان از احتمال بروز حملات تروریستی در روز عاشورا در این کشور ابراز نگرانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم روزنامه " الجمهوریه " لبنان روز پنجشنبه نوشت: سید حسن نصر الله دیروز در دیدار با جمعی از مسئولان حزبی و مذهبی با اشاره به وضعیت امنیتی لبنان و نگرانی این حزب از بروز اقدامات تروریستی در ایام عاشورا، تاکید کرد که حزب الله با آمادگی کامل با سرویس امینتی لبنان همکاری می کند، تا مانع هرگونه عملیات تروریستی دراین ایام شود.

" الجمهوریه"، که این خبر را در سایت اینترنتی منتشر کرده است، همچنین نوشت: سید حسن نصرالله درباره بحران سوریه تصریح کرد که "جبهه بین المللی، منطقه ای و داخلی در جنگ علیه سوریه به زانو درآمده و با شکست روبرو شدند و در حقیقت محور مقاومت، پیروز واقعی این نبردند".

وی خاطرنشان کرد که " محور جنگ علیه سوریه به بن بست رسیده و چاره ای جز پذیرش واقعیت و حل و فصل سیاسی این بحران را ندارد.

دبیرکل حزب الله لبنان افزود: جنگ طلبان در سوریه به بن بست رسیده و تنها راه مقابل آنان راه حل سیاسی است ، درحالی که برخی کشورها همچنان در این مسیر سنگ اندازی می کنند. ولی بزودی پی خواهند برد که این تنش ها هیچ فایده ای ندارد. 

تلویزیون المنار و سایت اینترنتی این شبکه که سخنرانی ها و دیدارهای سید حسن نصر الله را منتشر می کند ، در باره دیدار مطرح شده در الجمهوریه و اظهارات دبیرکل حزب الله خبری درج نکرده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها