آزادی اسرای فلسطینی صهیونیستها را عصبانی کرد

آزادی اسرای فلسطینی صهیونیستها را عصبانی کرد
پنج‌شنبه 9 آبان 1392 - 13:38

العالم - موافقت وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی و مذاکره کننده طرف اسرائیلی در مذاکرات سازش با آزادی سری دوم اسرای فلسطینی در بند اشغالگران، طوفانی از خشم را در محافل صهیونیستی برپا کرد.

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری العالم، گزارشگر کانال 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گفت: آزادی سری دوم اسرای فلسطینی از زندانهای اسرائیل طوفانی از خشم و غضب را از عملکرد تزیپی لیونی وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی به راه انداخته است.

"یعوف طوبول" یکی از بستگان افرادی که در هجوم به فلسطینی ها کشته شده است، به گزارشگر اسرائیلی گفت: 80 در صد از زندگی من بر باد رفت.خودم را در میان این اسرا منفجر می کنم.

شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی یادآور شد: آزادی سری دوم اسرای فلسطینی محافل سیاسی را نیز عصبانی کرد.

فراکسیون "بیت یهودی" که به دنبال تصویب  قانونی برای ممانعت از آزادی اسرای فلسطینی است با صدور بیانه ای "تزیپی لیونی" وزیر دادگستری اسرائیل را محکوم کرد.

"مئیر شطریت" نماینده حزب جنبش در کنست در این باره گفت: حزب بیت یهودی عامل اصلی آزادی سری دوم اسرای فلسطینی است.آنها همواره به نخست وزیر فشار اعمال می کردند که شهرک سازی را متوقف نکند و در مقابل اسرا را آزاد کند. در حالی که عکس آن صحیح است.

گزارشگر تلویزیون اسرائیلی گفت: درزمان حاضر مذاکرات میان اسرائیل و فلسطین مراحل اجرایی خود را سپری می کند و اسرائیل باید به تعهدات خود در این راستا عمل کند و 104 اسیر فلسطینی را آزاد کند.

پربیننده ترین خبرها