یورش نظامیان صهیونیست به جنوب جنین

یورش نظامیان صهیونیست به جنوب جنین
پنج‌شنبه 9 آبان 1392 - 14:51

العالم - نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد پنجشنبه، با یورش به شهرک قباطیا در جنوب جنین، یک جوان فلسطینی را شهید و چهار نفر را بازداشت کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، منابع محلی خبر دادند که نظامیان صهیونیست با فلسطینیان در بازار میوه و سبزی‌فروشی شهرک قباطیه در جنوب جنین درگیر شدند که در این درگیری، جوانی 22 ساله به نام "احمد عماد طزازعه" بر اثر اصابت گلوله جنگی صهیونیست ها به شهادت رسید.

"محمد سباعنه" از شاهدان عینی این واقعه در نزدیکی بازار الحسبه به خبرنگار مرکز اطلاع رسانی فلسطین گفت: نظامیان رژیم اشغالگر، به خیابان الحسبه یورش بردند، جوانان فلسطینی به طرف آن ها سنگ پرتاب کردند، آن ها نیز با گلوله باران بی امان جوانان فلسطینی با گلوله های جنگی واکنش نشان دادند.

به گفته سباعنه، نظامیان صهیونیست همچنین سعی کردند از رسیدن آمبولانس هلال احمر جلوگیری کنند تا از مرگ جوان فلسطینی اطمینان حاصل کنند و در این راستا به شلیک گاز اشک آور و تیراندازی در منطقه الحسبه پرداختند.

منابع بیمارستانی با بیان این که طزازعه به بیمارستان الرازی و سپس به بیمارستان شهید خلیل سلیمان انتقال داده شد، ساعت 6 بامداد امروز اعلام کردند که این جوان به دلیل شدت جراحت وارده به سینه، دچار ایست قلبی شد و به شهادت رسید.

منابع محلی تاکید کردند که نظامیان صهیونیست، همچنین چهار شهروند را پس از یورش به منازل آنها در شهرک قباطیه و 3 تن از رهبران جنبش حماس را با حمله به شهر البیره و اردوگاه الامعری بازداشت کردند.

این بازداشت های گسترده، پس از اقدام عوام فریبانه رژیم صهیونیستی مبنی بر آزادی 26 اسیر فلسطینی صورت می گیرد.

26

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها