چهار عضو حماس در خان یونس شهید شدند

چهار عضو حماس در خان یونس شهید شدند
جمعه 10 آبان 1392 - 10:54

العالم - گردان هاي شهيد عز الدين قسام، شاخه نظامي جنبش مقاومت اسلامي فلسطين "حماس" از شهادت 4 نفر از مبارزان خود در درگيري با نظاميان رژيم صهيونيستي در شرق خان يونس خبر داد.


به گزارش پايگاه خبري شبكه العالم ،  اين در حالي است كه خودروهاي نظامي صهيونيستي با ورود به اين منطقه، شرق خان يونس را هدف حملات توپخانه اي قرار داده و جنگنده هاي اين رژيم نيز به طور گسترده در آسمان اين منطقه به پرواز درآمده اند و به سمت تونل مقاومت كه اخيرا در اين منطقه كشف شد، موشك شليك كردند.
6 دستگاه خودرو نظامي رژيم صهيونيستي نيمه شب گذشته به شرق استان خان يونس نفوذ كرده و جنگنده هاي اين رژيم نيز با پرواز در آسمان اين منطقه و تيراندازي گسترده از آن ها حمايت مي كردند، علاوه بر اين تانك هاي ارتش صهيونيستي نيز چندين گلوله موشك به سمت مناطق مختلفي در شرق خان يونس شليك كردند.
گردان هاي شهيد قسام در بيانيه اي نظامي از شهادت 3 نفر از مبارزان خود در اين حملات به نام هاي خالد محمد جمعه ابو بكره 35 ساله ( در مسجد ابو ذر غفاري در خان يونس)، محمد رشيد حسين داود 26 ساله ( در مسجد رحمت در خان يونس) و محمد عصام عمر قصاص 23 ساله ( در مسجد هدي در خان يونس) خبر داد.
نظاميان رژيم صهيونيستي پنجشنبه شب نيز با شليك خمپاره در شرق خان يونس يكي از اعضاي حماس به نام ربيع بركه را به شهادت رساندند.
گردان هاي قسام متعهد شد كه انتقام خون شهدا را بگيرد. اين گردان ها تاكيد كرد كه تا آزادسازي تمامي سرزمين و م مقدسات فلسطين دست از جهاد و مقاومت نخواهد كشيد. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها